آرشیو شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۸۵۹۸
ورزش
۱۱

گوناگون

فرهاد طلوع کیان استعفا کرد

رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای وپهلوانی استعفا کرد. فرهاد طلوع کیان 30 آذر 92 و درحالی که درآن زمان طالقانی سرپرست این فدراسیون بود، با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده بود.

توسلی نامزد بهترین دروازه بان

سایت فوتسال پلنت، اسامی 10 دروازه بان برتر فوتسال زنان جهان را منتشر کرد که در این میان نام فرزانه توسلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیزبه چشم می خورد.

کاناوارو ازالنصر برکنار شد

مسئولان تیم النصر عربستان بعد از هفته ها کش و قوس، سرانجام فابیو کاناوارو سرمربی این تیم را برکنار کردند.النصر یکی از حریفان تیم ذوب آهن ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است.

ملی پوشان پرتاب درمجارستان

ملی پوشان پرتاب دیسک ایران برای برپایی اردوی آماده سازی فردا راهی مجارستان می شوند. محمود و محمد صمیمی برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند.

سویا حریف بارسلونا درفینال

تیم فوتبال سویا با کسب تساوی در بازی برگشت مقابل سلتاویگو راهی فینال جام حذفی اسپانیا شد.به این ترتیب سویا برابر بارسلونا در فینال صف آرایی خواهد کرد.

اسکار: از تیم چلسی جدا نمی شوم

ستاره برزیلی تیم چلسی با رد شایعات خروج از این تیم عنوان کرد می خواهد سال ها دراین تیم بماند.اسکارگفت: اصلابه جدایی فکر نمی کنم. می خواهم در بازیهای زیادی پیروز شوم و بازیهای زیادی را با جام درچلسی به اتمام برسانم چرا که علاقه زیادی به این تیم دارم.

بازگشت روبینیو به لیگ برزیل

روبینیو، مهاجم 32 ساله سابق تیمهای رئال مادرید و منچستر سیتی پس از اتمام قرارداد کوتاه مدتش با تیم گوانگژو چین به برزیل بازگشت و به تیم اتلتیکو مینیه رو پیوست.

امیری از نفت جدا می شود

سرپرست تیم فوتبال نفت گفت: جدایی وحید امیری از این تیم و پیوستن به تیمهای خارجی بعد از بازی با استقلال عملی می شود. ایرانیان افزود: بازی با استقلال را پیش رو داریم که ازاهمیت زیادی برخورداراست. امیدوارم بتوانیم از این مسابقه دست پر خارج شویم.