آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۵
سیاست
۲
چهره - گفته

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه عنوان کرد

امریکا از ناکامی های خود علیه ملت ایران درس عبرت بگیرد

محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شده بود با بیان اینکه، پیروزی ملت ایران در سال 1357، شوک عظیمی بر پیکره دنیای غرب وارد کرد گفت: هیچ تحلیلگری تصور نمی کرد رژیمی که وابسته به حمایت های بی شائبه امریکا باشد، به یکباره اینچنین اسیر تندباد ملتی شود که می خواسته استقلال، آزادی و حاکمیت اسلامی را بر پهنه جغرافیای سیاسی خود به منصه ظهور برساند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه امریکا از ناکامی های خود علیه ملت ایران درس عبرت بگیرد ادامه داد: تمامی ناکامی های پیاپی امریکا در تحرکات تجزیه طلبانه، کودتای نوژه و حمله طبس، خط مشی تحمیل جنگ تمام عیار خارجی علیه ایران در شهریور1359، فتنه سال 88 تا به امروز مدیون تدابیر حکیمانه و مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت است که در هر برهه از تاریخ منجر به شکست آنان شده است و لازم است دنیای غرب از تجربه های تلخ خود درس عبرت بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به کلید صحبت های مقام معظم رهبری درباره انتخابات افزود: یکی از اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی این بود است که ملت با اراده خود، مسوولان را انتخاب کنند. و البته برای انتخاب فرد اصلح لازم است به فرمایشات حضرت آقا و چند کلید واژه در فرمایشات معظم له توجه داشته باشیم.

اول اینکه خطاب به مسوولان و مردم فرمودند: بحث اصلی، بحث اقتصادی است. پس نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که به دنبال اقتصاد مقاومتی باشند دوم: انتخابات مجلس خبرگان رهبری که هر چند در سایه مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و در رسانه ها بیشتر به مجلس شورای اسلامی پرداخته می شود، لیکن نباید از اهمیت مجلس خبرگان رهبری که چه بسا از مجلس شورای اسلامی هم مهم تر است، غافل شویم. تلاش کنیم افرادی را انتخاب کنیم که انقلابی، مومن و امتحان پس داده باشند و از بین مجتهدین واجد شرایط هم انقلابی ها را انتخاب کنیم.