آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۵
اقتصاد
۴

تشکل ها

واریز یارانه بهمن ماه

سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد شصتمین مرحله یارانه نقدی به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان روز دوشنبه ساعت 24 واریز می شود. بدین وسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند، شصتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500تومان ساعت 24 دوشنبه مورخ 26/11/94 به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

پرداخت تسهیلات برای پرورش ماهی

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: برای پرداخت تسهیلات به طرح های پرورش ماهی در قفس هیچ محدودیتی وجود ندارد و در برنامه پنجم توسعه تولید ماهی در قفس به 200 هزار تن می رسد. محمود حجتی اظهار کرد: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی و همکاری یک شرکت نروژی با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با سرمایه گذاری 72 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانک کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه بانک ملی ساخته شده است. ظرفیت پرورش آبزیان در جنوب کشور 5/ 1 میلیون تن و در استان مازندران یک میلیون تن است. حجتی گفت: هم اکنون سالانه 300 تا 320 هزار تن آبزی در کشور پرورش داده می شود. امسال4000 تن ماهی در قفس در کشور تولید شد که در سال آینده 20 هزار تن تولید می شود.

توقف تولید سه وانت

تولید سه مدل وانت در خودروسازان داخلی به صفر رسید. دی ماه امسال تولید وانت باردو ایران خودرو تبریز با کاهش صد درصدی از 7187 دستگاه در دی 1393 به صفر رسید. در این مدت تولید وانت وینگل دوکابین تک دیفرانسیل شرکت سازه های خودروی دیار با کاهش صد درصدی از 11 دستگاه در دی 1393 به صفر رسید. دی ماه امسال تولید وانت مزدا دوکابین گروه بهمن با کاهش صد درصدی از یک دستگاه در دی 1393 به صفر رسید.