آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۵
اقتصاد
۵

امیدواری برای تکمیل بودجه 95 توسط مجلس

سخنگوی دولت با بیان اینکه امیدواریم مجلس تا پیش از پایان سال نسبت به تکمیل بودجه 95 اقدام کند، گفت: حتی اگر قانون بودجه تا هفته سوم سال 95 هم از مجلس به ما برسد هیچ مشکلی در اجرای آن پیش نخواهد آمد.

محمدباقر نوبخت در مورد احتمال تصویب بودجه چند دوازدهم برای سال 95 اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به جلساتی که تشکیل شده است، امیدواریم مجلس محترم بتواند بعد از برگزاری انتخابات هفت اسفند نسبت به تکمیل بودجه 95 تا پایان سال اقدام کند. وی خاطرنشان کرد: حتی اگر تا هفته سوم سال 95 نیز مجلس بودجه را به دولت ارایه کند، با توجه به تمهید مقدماتی که تا پایان سال 94 انجام می دهیم، هیچ مشکلی برای اجرای بودجه به ویژه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان نخواهیم داشت.

سخنگوی دولت با بیان اینکه امیدواریم مجلس تا پیش از پایان سال نسبت به تکمیل بودجه 95 اقدام کند، گفت: حتی اگر قانون بودجه تا هفته سوم سال 95 هم از مجلس به ما برسد هیچ مشکلی در اجرای آن پیش نخواهد آمد. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به افزایش 47 درصدی بودجه فرهنگی در سال 95 گفت: شاید بیشترین افزایش درصدی بودجه نسبت به سال 94 مربوط به بخش میراث فرهنگی و گردشگری است.