آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۶۵
جامعه
۱۳
ویژه

با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت، آغاز ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی خاتم

در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، مراسم کلنگ زنی بیمارستان 1000 تخت خوابی خاتم در شهر مقدس قم، با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد، در تاریخ 20 بهمن 1394، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و مسوولان استان قم، دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، جمعی از علما و مسوولان محلی و مدیران ارشد بانک پاسارگاد برگزار شد.

معاون اول رییس جمهور: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در دستور کار ما است

دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در حاشیه مراسم کلنگ زنی بیمارستان خاتم، ضمن قدردانی از بانک پاسارگاد به دلیل این اقدام ارزشمند گفت: امروز دو کار مهم از جمله آبرسانی به شهر ها و روستا ها شروع شده و حدود پنج هزار میلیارد تومان از منابع به روشی اندیشیده شد تا بتوانیم آبی با کیفیت مطلوب را در اختیار هموطنان قرار دهیم و حدود 33 میلیون نفر از جمعیت کشور در این طرح از آب مطلوب برخوردار می شوند. وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در دستور کار ما است با اطمینان می توان گفت سال آینده از نظر اقتصادی سال خوبی است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز، شهدای بهمن 57 و همه شهیدان انقلاب اسلامی تا امروز، گفت: به عقیده من، واقعیت آن است که با وجود همه توفیقاتی که تا امروز داشتیم، در حوزه رفاه اجتماعی آنچه شایسته این انقلاب و مردم و آرزوی امام (ره) و رهبری بوده حاصل نشده است. وی افزود: دکتر هاشمی ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند بانک پاسارگاد ادامه داد: از بانک پاسارگاد و از برادر عزیزمان دکتر قاسمی تشکر می کنم به دلیل مسوولیت شناسی ایشان در حوزه اشتغال، توجه به حقوق مردم و توجه به وظیفه ذاتی که از مدیران عزیزی همچون ایشان مورد انتظار است. بانک پاسارگاد لبیک گفته و اظهار علاقه کرده که حدود هفت هزار تخت بیمارستانی را در کشور ایجاد کنند. با عملیاتی شدن این برنامه، برگ زرین دیگری را به عنوان یک خدمت جهادی از یک فرزند برومند این سرزمین همچون دکتر قاسمی و همکاران عزیزشان، شاهد خواهیم بود.