آرشیو پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۸۶۰۳
ورزش
۱۱

گوناگون

فرزین به مدال طلارسید

مجید فرزین وزنه بردارکشورمان به مدال طلای رقابتهای جام جهانی وزنه برداری معلولان درامارات دست پیدا کرد.رافائل از کلمبیا به مدال نقره رسید و کانات از ترکیه به مدال برنز رسید.

کمالوند:به نتایج استقلال کاری نداریم

سرمربی تیم گسترش فولاد با اشاره به دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: استقلال هنوز شانس اول قهرمانی است و به نتایج آن کاری نداریم. کمالوند گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم البته ما هرگز تحت تاثیر نتایج اخیر استقلال قرار نمی گیریم و کار خودمان را می کنیم.

تقدیرمعلولان ازپرچمداری نعمتی

جامعه معلولان کشور با ارسال نامه ای به کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از این کمیته به خاطر انتخاب زهرا نعمتی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2016 تشکر کردند.

استیماچ:از تراکتور 3 امتیاز می خواهم

سرمربی تیم سپاهان گفت: تراکتورسازی مثل یک تیم ملی کوچک درایران محسوب می شود. استیماچ افزود: امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست دهیم و برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

درخشش فرنگی کاران درآسیا

هرپنج نماینده کشورمان درروز اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شدند. طاهری، علیاری و قاسمی مدال طلابه ارمغان آوردند. زیدوند و بویری هم به مدال برنز رسیدند.

قلعه نویی:برای برد سپاهان بازی می کنیم

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:دراین مدت درنتیجه گیری خوب نبودیم، البته عملکرد تیمی ما خوب بوده است. قلعه نویی قبل ازدیدارمقابل سپاهان گفت: تلاش می کنیم امروزیک بازی خوب ارائه دهیم و به پیروزی برسیم. این برد ازچند جهت دارای اهمیت است اول اینکه ما را به جدول بازمی گرداند ودوم اینکه از لحاظ روحی تیم را آماده حضور درلیگ قهرمانان آسیا می کند.

گل محمدی: بازی با فولاد بسیارسخت است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی مقابل فولاد بازی تمرکز است و هر تیمی بتواند تمرکزش را بیشتر حفظ کند، می تواند دراین دیدار به 3 امتیازبا ارزش دست یابد.