آرشیو یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۹۸
ورزشی - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش

دهخدایی دبیر فدراسیون چوگان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است انتخابات این فدراسیون در تاریخ دیگری برگزار شود گفت: 8 نفر برای ریاست فدراسیون چوگان ثبت نام کرده اند که از این میان نامه تایید صلاحیت 5 نفر از کاندیداها (شروین اسبقیان، فریدون پاک چهره، میعاد صادقی و خانم ها غزاله امیر ابراهیمی و گلنار وکیل گیلانی) به دست ما رسیده است و هنوز نامه تایید صلاحیت سه نفر دیگر (محمدرضا شاپوری، احمد ضیایی و نوذر مظفری نژاد) به دست فدراسیون نرسیده است که امیدواریم در فرصت باقی مانده نامه تایید صلاحیت آن ها نیز به فدراسیون ارسال شود تا بدون مشکل انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم. تا پایان این هفته این موضوع مشخص خواهد شد که آیا انتخابات در تاریخ 26 اسفند برگزار می شود یا خیر.

در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی قهرمانان سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مشخص شدند که در پایان و در مجموع سه اسلحه تیم دانشگاه آزاد با 160 امتیاز مقام قهرمانی یازدهمین دوره لیگ را از آن خود کرد. استقلال با 115 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید و هیئت زنجان و سنگ آهن بافق یزد نیز با 108 امتیاز به مقام سوم مشترک رسیدند.

حامد آفاق ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری اراک که در دیدار قبلی این تیم برابر دانشگاه آزاد مصدوم شد نمی تواند این تیم را در بازی دوشنبه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال همراهی کند. شنیده شده مصدومیت آفاق جدی است و نیاز به یک ماه استراحت دارد.تیم بسکتبال شهرداری اراک در شرایطی که تنها یک پیروزی برابر دانشگاه آزاد می خواهد تا به نیمه نهایی لیگ صعود کند، در دو بازی قبلی باخته است و در ادامه راهش نیز ستاره خود را در اختیار ندارد.در حال حاضر شهرداری اراک 3 بر 2 از دانشگاه آزاد پیش است.