آرشیو شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۶۱۷۸
سیاسی
۲۱

نوبخت در مناطق عملیاتی جنوب:دولتمردان، خود را سرباز نظام می دانند

سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، در نوروز امسال به استان خوزستان سفر کرد و علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی راهیان نور، از برخی طرح های درحال اجرا در استان نیز بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت، ضمن حضور در یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: این یادمان یادآور حماسه بزرگی است که از سوی ملت ایران شکل گرفته است؛ بار امانت شهدا در دوران دفاع مقدس دست به دست و نسل به نسل از قیام عاشورا وجود داشت تا امروز در اختیار ما قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که در کنار مزار شهدا اعلام می کنم که تمام دولتمردان، خود را سرباز نظام می دانند و به مقام معظم رهبری اعتقاد دارند و با دل و جان برای خدمت به مردم حاضرند، خاطرنشان کرد: دیروز پنجه در پنجه دشمن داشتیم و امروز یک بسیجی دیگر در برابر شش قدرت جهان می نشیند تا از حق و حقوق ملت دفاع کند. امروز در این عرصه همه هم پیمان هستیم تا با لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب، احساس آرامش کنیم. نوبخت خطاب به کسانی که در میان صحبت های وی شعار می دادند، گفت: فکر نمی کنم این بیانات در همسویی با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد. این شعارها خوب است، ولی هر چه خشم و فریاد هم داریم باید همدل باشیم و این شعارها را به سوی دشمن بزرگ متوجه کنیم. این اختلاف همان چیزی است که دشمن ما انتظار آن را دارد. همه با هم باید علیه دشمن شعار دهیم. درود بر شما.