آرشیو شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۶۱۷۸
زندگی
۱۳

عطر عشق بر دفتر بهار

زوج جوان و نجاتگر اهل دیواندره استان کردستان، لحظاتی از زندگی پر از عشق و محبت خود را در کنار چادرهای هلال احمر با خدمت به هموطنان آغاز کردند.

هر کسی از مقابل چادر هلال احمر حرکت می کرد با صحنه ای زیبا مواجه می شد و برای اینکه از ماجرا خبردار شود سرعتش را آهسته تر می کرد و با پایین کشیدن شیشه ماشین از ماجرا خبردار می شد و به این زوج جوان تبریک می گفت.

جمعیت هلال احمر دیواندره 9 فروردین، شاهد یکی از شیرین ترین لحظات بهاری بود و دو جوان نجاتگر با اخلاق، فعال و دلسوز جمعیت هلال احمر آغاز زندگی خود را با خاطراتی شیرین با حضور دوستان و در کنار سفره هفت سین و چادر طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جشن گرفتند.

جبار هدایتی، فعال و عضو جوانان و چهره آشنا و دوست داشتنی میان اعضای شعب استان و حمیرا براخاصی، عضو فعال و تلاشگر حوزه جوانان، دو نفر از جوانانی هستند که همواره یار و یاور هلال احمر بوده و هستند و در کلیه برنامه ها، طرح ها، مراسمات و امداد رسانی ها با جان و دل و بدون هیچ چشمداشتی، صادقانه بیش از 10 سال در برپایی چادرها و همراه سایر اعضا در راهنمایی مسافران، این جمعیت را یاری کرده اند.همزمان با حضور این زوج، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در محل چادر طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی حاضر شد و آغاز زندگی مشترک را به این زوج تبریک گفت.

این زوج دیواندره ای در پایان با امضای میثاق نامه به فراخوان «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.