آرشیو شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۶۱۷۸
زندگی
۱۳
زاویه

شکوفه باران یک زندگی

شکوفه های مهربانی بردل نوجوان 14ساله قائم شهری که پنج سال از بیماری سرطان رنج می برد رویید و او در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس قرار گرفت.

«امیر حسین خوش بین» که با مادرش در خانه ای استیجاری در محله «بهشتی» شهرستان قائم شهر زندگی می کند و استعداد عجیبی در پینگ پنگ دارد آرزو داشت در یگان ویژه و نوپوحضور داشته باشد. باهمت فرمانده یگان ویژه استان مازندران، امیرحسین به آرزویش رسید و در لباس نیروهای نوپو در جمع نیروی های یگان ویژه قرار گرفت.وقتی فرمانده یگان ویژه مازندران با لباس مخصوص نوپو به دیدار وی رفت، شادی در چهره اش موج می زد پسری که تا پیش ازاین خجالتی و سربه زیر بود، با پوشش یگان ویژه نتوانست خوشحالی اش را پنهان کند.

«امیرحسین» گفت: از اینکه آرزوی دیرینه ام در پیوستن به نیروی یگان ویژه پلیس محقق شد خوشحالم و امیدوارم نیروی خوبی برای این یگان باشم و بتوانم به مردم خدمت کنم.سرهنگ «یحیایی» فرمانده یگان ویژه مازندران با مثبت ارزیابی کردن این اقدام، گفت: جدا از پروسه اداری برای انجام این طرح، دوست داشتم این نوجوان را از نزدیک ببینم، چراکه خیلی از مردم تا از نزدیک با این افراد وزندگی شان روبه رو نشوند، درد و رنج خانواده های این بیماران را حس نمی کنند.

وی با بیان اینکه خوشحالی چهره مادر امیرحسین، موجب رضایت قلبی و خرسندی کارکنان یگان ویژه شد، افزود: این اقدام علاوه بر خداپسندانه بودن آن بخصوص در این ایام، توانست عیدی خوبی به او باشد.یحیایی بیان کرد: توان جسمی بیمار باید جوابگوی داروهای سنگین درمانی باشد لذا حضور امیرحسین در یگان ویژه موجب شد تا کمتر احساس انزوا و تنهایی کند.فرمانده یگان ویژه مازندران در ادامه ضمن ابراز امیدواری از تکرار این گونه اقدام ها در جامعه، گفت: امیدواریم با بهبودی کامل امیرحسین، وی در آینده فرد مفیدی برای جامعه باشد.