آرشیو شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۵۴۸
حوادث
۱۳

رخداد

شهادت رئیس اداره جرائم جنایی ایرانشهر در درگیری با اشرار

فرمانده انتظامی ایرانشهر از شهادت رئیس اداره جرائم جنایی این شهر در درگیری مسلحانه با اشرار و دستگیری یک شرور و هلاکت شرور معروف منطقه خبر داد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ایرانشهر اظهار کرد: یکی از اشرار مسلح منطقه توسط ماموران کلانتری 14 ایرانشهر دستگیر و برای دستگیری سایر اشرار مسلح اقدام شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: هنگامی که ماموران برای دستگیری سایر اعضای باند عازم بودند با آنان درگیر شدند و متاسفانه ستوان یکم تقی زاده، رئیس اداره جرائم جنایی ایرانشهر به شهادت رسید. همچنین یک شرور معروف که دارای پرونده سرقت مسلحانه و راهبندی بود به هلاکت رسید. سرهنگ جلیلیان ادامه داد: این شرور پارسال نیز معلمی را در ایرانشهر به قتل رسانده بود و در حال حاضر تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

شهادت 3 مامور پلیس در کازرون

یک متهم به قاچاق مواد مخدر که سه مامور پلیس کازرون را شهید و یک نفر را مجروح کرده بود، قبل از فرار توسط یکی از ماموران پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت. بعدازظهر روز پنجشنبه 12 فروردین، فردی که به اتهام قاچاق مواد مخدر توسط پلیس در کازرون دستگیر شده بود، با استفاده از سلاح یکی از ماموران، به آنها حمله و سه نفر را شهید و یک نفر را مجروح کرد. در این حادثه که در کلانتری 11 محمدی کازرون رخ داد، سروان یوسف فرهادی، ستوان یکم عباسی و ستوان سوم سلمان عایدی به شهادت رسیدند. متهم توسط ماموران به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شده است.

تصادف مرگ بار بنز پلیس تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروی بنز پلیس تهران در حال ماموریت در بلوار شقایق با تیر چراغ برق برخورد کرد که متاسفانه دچار حریق شده و راننده آن جان سپرد. سرهنگ حسن عابدی، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در مورد آخرین جزئیات حادثه تصادف بنز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت 10:05 دوم فروردین یک دستگاه بنز پلیس راهور در منطقه 19 در حال حرکت بود که لاستیک جلوی این خودرو دچار حادثه شد. متاسفانه در این حادثه راننده خودرو که کارمند قراردادی بود، جان خود را از دست داد.