آرشیو یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۴۵۰۸
صفحه اول
۱

کلاهبرداری مرد شیاد به بهانه تبلیغات اینترنتی

مردی که به بهانه تبلیغات اینترنتی برای کاربران به کلاهبرداری از آنها دست می زد، بازداشت شد.

سرگرد مصطفی نوروزی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: چندی پیش مردی باحضوردرپلیس فتا از مردی به اتهام کلاهبرداری اینترنتی شکایت کرد. با تحقیق از او مشخص شد که وی قصد تبلیغ و فروش کالاهای تولیدی خود را داشته که با صاحب یک سایت اینترنتی آشنا شده که در زمینه تبلیغات فعالیت داشته است.

وی اضافه کرد: شاکی پس از گفت وگو با وی کارهای تبلیغاتی اش را به او سپرده و در قبال این کار 200 هزار تومان پرداخت کرده بود، اما بعد از آن پی برده که هیچ گونه تبلیغات اینترنتی برایش انجام نداده و آن سایت مسدود شده است. او با پی بردن به کلاهبردار بودن مرد شیاد از او شکایت کرده بود.

نوروزی تصریح کرد: متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند روز پیش مخفیگاه متهم در یکی از استان های همجوار به دست آمد و او در آنجا دستگیر شد.

در بازرسی از محل سکونت متهم رایانه ای که در آن سایت های اینترنتی دروغین ثبت شده بود، کشف شد. متهم با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و اعتراف کرد که علاوه بر کلاهبرداری از شاکی، به شیوه ای مشابه افراد دیگری را هم فریب داده و به بهانه راه اندازی سایت تبلیغاتی برای آنها به کلاهبرداری دست زده است