آرشیو سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۴۵۱۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

ضبط سری جدید «شب کوک» از خرداد

مجری و کارگردان هنری برنامه «شب کوک» میزان استقبال مخاطبان در ایام نوروز را قابل پیش بینی دانست و گفت: از قبل حدس می زدم زمانی که به مرحله نیمه نهایی برسیم، مخاطبان، برنامه را خیلی جدی تر دنبال کنند. اوایل تعداد شرکت کننده ها زیاد بود و طبیعتا صداهای خوب کمتر دیده می شد، ولی با شروع مرحله نیمه نهایی از اول فروردین 12خواننده بالاآمدند و همه آنها از صداهای خوبی برخوردار بودند؛ البته اضافه شدن آیتم هایی مثل پشت صحنه های تمرین هم در جذابیت برنامه بسیار تاثیرگذار بود.

باربد بابایی در پاسخ به این که با توجه به مشکلات مالی صداوسیما، شبکه «نسیم» چطور برنامه های پرهزینه ای مثل «شب کوک» را تولید می کند، به ایسنا گفت: صداوسیما مشکلات مالی دارد که شبکه نسیم هم قاعدتا از این موضوع مستثنا نیست؛ ولی حسن شبکه نسیم این است که برنامه های پراسپانسر دارد و این باعث می شود شبکه شرایط مالی خوبی پیدا کند.

این مجری با اشاره به شیوه انتخاب شرکت کنندگان برنامه «شب کوک» برای سری بعدی این برنامه بیان کرد: شرکت کنندگان باید با استفاده از اپلیکیشن موبایل، ویدئوهایی از خودشان برایمان بفرستند تا از میان آنها افراد شایسته انتخاب شوند. تا کنون بالغ بر 84 هزار ویدئو فرستاده شده و طبیعتا برای تماشا و بررسی این فایل ها به زمان نیاز داریم؛ امیدوارم در خرداد بتوانیم ضبط سری جدید برنامه را آغاز کنیم.