آرشیو پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۱۳
ورزشی
۷

3 گزینه پیشنهادی دل بوسکه برای نیمکت اسپانیا

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بر این باور است که انتخاب جانشین او در لاروخا کار بسیار آسانی است و 3 نفر شایسته آن هستند.

ویسنته دل بوسکه از سال 2008 تاکنون هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا را بر عهده دارد و توانسته با این تیم قهرمانی در جام جهانی و اروپا را بدست آورد.

دل بوسکه در حال حاضر هم هدایت لاروخا را بر عهده دارد و این تیم را آماده حضور در یورو 2016 می کند.این احتمال بسیار زیاد است که این مربی سرشناس بعد از یورو از هدایت تیم ملی اسپانیا کنار برود؛ به ویژه اگر نتواند با این تیم موفقیتی را بدست آورد.

رسانه های اسپانیایی گمانه زنی های زیادی درباره جانشین دل بوسکه داشتند. خود این مربی بزرگ بر این باور است که انتخاب جانشین او بسیار راحت است چراکه اسپانیا مربیان بزرگی دارد که می توانند زمینه را برای موفقیت این تیم فراهم کنند.

دل بوسکه درباره این سوال که چه مربیانی می توانند جایگزین او شوند، به صحبت پرداخت و گفت: بر این باور هستم انتخاب جایگزینم بسیار راحت است. رافائل بنیتس، مارتینس و لوپتگی، سه مربی اسپانیایی هستند که عملکرد درخشانی از خود نشان دادند و این توانایی را دارند که هدایت تیم ملی کشور خود را بر عهده بگیرند.

تیم ملی اسپانیا با هدایت دل بوسکه بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته و از بهترین تیم های فوتبال اروپا و جهان بوده است اما ناکامی این تیم در جام جهانی 2014 برزیل، علامت سوال های زیادی را درباره دل بوسکه به وجود آورد. با این حال، سران فدراسیون فوتبال این کشور اعتماد خود را به این مربی بزرگ از دست ندادند.