آرشیو یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۶۱۸۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

حداقل امکانات برای مسافران: آقای حسین زاده از بابل چنین بیان داشتند که از مسافرانی که در ایام نوروز در مسیر خود توقفی در شهر بابل داشتند عذرخواهی و ابراز شرمندگی می کنم چون کمپی که در پارک شهید شکری برای مسافران در نظر گرفته شده بود متاسفانه سرویس بهداشتی مناسبی نداشت و چون منزل اینجانب در نزدیکی این پارک است شاهد مشکلات مسافران بودم و خجالت کشیدم. امیدوارم مسئولان شهری بتوانند در آینده حداقل امکانات را برای مسافران فراهم کنند.

پیوند و جایگزینی چهره: خانم گیتی از کرج در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که صورت زن هایی که به خاطر اسیدپاشی از بین رفته است را می توان با صورت اشخاصی که فوت کردند و با رضایت بستگان جایگزین کرد و چهره جدیدی را پیوند زد که البته دارای مخارجی است.

کارخانه های تولیدی: آقای محمد صالحی چنین اظهار داشتند که در تهران و دیگر شهرهای بزرگ پاساژهای بزرگی ساخته می شود به قصد فروش اجناس خارجی، یعنی این فروشندگان همه کارمند کشورهای خارجی می شوند. برای فروش اجناس آنها، من پیشنهاد می کنم اگر کسی خواست پاساژ بسازد باید ابتدا یک کارخانه تولیدی ایجاد کند و برای فروش اجناس خود پاساژ بسازد و تنها درصد کمی از اجناس را به کالاهای خارجی اختصاص دهد.