آرشیو سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۱۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

جراح قلابی دستگیر شد

متهم دیپلمه ای که با جعل عنوان پزشک و جراح زیبایی، اقدام به دریافت پول های چند ده میلیونی از افراد مختلفی کرده بود به دام ماموران پلیس آگاهی تهران افتاد.

به گزارش فارس، پنجم اسفند سال گذشته خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ویژه جرایم پزشکی و طرح شکایتی عنوان کرد شخصی با معرفی خود به عنوان جراح زیبایی و به بهانه انجام عمل زیبایی اقدام به گرفتن مبلغ 50 میلیون تومان از وی نموده و پس از آن متواری شده است.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم از طریق شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام و لاین اقدام به قرار دادن تصویر خود (ملبس به لباس پزشکی) و همچنین اعلام مشخصات خود تحت عنوان پزشک و جراح زیبایی کرده است، همچنین کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم تا چندی پیش نیز با یک دستگاه خودرو (BMW) به ارزش تقریبی 800 میلیون تومان تردد داشته که به تازگی نسبت به فروش خودرو نیز اقدام کرده است.

در ادامه و با انجام اقدامات پلیسی سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی محل سکونت متهم در منطقه یوسف آباد شدند که این محل تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفت و متهم 16 فروردین دستگیر و به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با دستگیری در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم به هیچ عنوان سابقه تحصیل در هیچکدام از دانشگاه های کشور را نداشته و صرفا دارای مدارک تحصیلی دیپلم است.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار قانونی برای انجام تحقیقات و شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین شکات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی قرار گرفته است.