آرشیو پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۳۵۰۳
حادثه
۱۴

ترین های هفته

پرونده: تعرض به دختر 16 ساله در تاکسی

دختری 16 ساله در یک تاکسی مورد تعرض دو مرد قرار گرفت. او شامگاه 26 اسفند پارسال، همراه پدرش به خیابان 17 شهریور تهران رفته بود اما پدرش او را برای تهیه مواد مخدر رها کرد و او مجبور شد به تنهایی به خانه برگردد. او برای بازگشت سوار یک تاکسی زردرنگ با دو سرنشین مرد 55 و 25 ساله شد اما در مسیر، با رفتن یکی از آنها به صندلی عقب، مورد تعرض قرار گرفت. با بدحال شدن دختر نوجوان پس از تعرض، متهمان خودرو را در کنار یک سوپرمارکتی متوقف کردند تا آب معدنی تهیه کنند. در این لحظه دختر توانست خود را به مغازه برساند و از صاحب آن تقاضای کمک کند. بلافاصله ماموران کلانتری 116 به محل اعزام شدند و هر دو متهم را دستگیر کردند. آنها در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران به جرم خود اعتراف کرده اند.

دادسرا: درخواست ازدواج با قاتل اعدامی

دختری با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست کرد تا با قاتلی که به اعدام محکوم شده است ازدواج کند. او قاتل را هم بندی برادرش در زندان معرفی و علت این تصمیم خود را تلاش برای گرفتن رضایت از اولیای دم اعلام کرده است. او گفته است: «حسن – قاتل – کسی را ندارد که برایش رضایت بگیرد. وقتی متوجه شرایطش شدم تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم تا شاید بتوانم رضایت اولیای دم را بگیرم.» قاتل مردی جوان است که در سال 88 خواهرزاده خود را در یک درگیری، به خاطر یک جفت کفش به قتل رساند و با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. درخواست دختر جوان برای ازدواج با او، با دستور قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در حال بررسی است.

حادثه: قتل همسر، پدرزن و مادرزن با کلاشینکف

مردی به دلیل اختلافات خانوادگی، همسر، پدرزن و مادرزنش را به رگبار گلوله بست و به قتل رساند. او شامگاه جمعه، پس از ورود به خانه پدرزنش در یکی از روستاهای گیلانغرب، با یک قبضه کلاشینکف، اقدام به تیراندازی کرد که در جریان آن، دو برادرزنش نیز مجروح شدند. متهم نیز پس از بازداشت با اعتراف به قتل گفته است که پس از ازدواج با همسرش، با او اختلاف پیدا کرده و از این شرایط خسته شده بود. یکی از هم روستایی های او علت این درگیری را «اطلاع متهم از طلاق غیابی همسرش» اعلام کرده است.