آرشیو پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۵۵۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•پیشنهاد به شرکت واحد اتوبوسرانی: بسیاری از اتوبوس های شرکت واحد شماره تلفن 1888 سامانه شهرداری تهران را برای رسیدگی به شکایات، انتقادات و تشویق رانندگان در معرض دید مسافران قرار داده اند تا در صورت هرگونه تخلف، مسافران به راحتی بتوانند با این سامانه تماس بگیرند و مشکلاتشان را مطرح کنند که جای قدردانی دارد. پیشنهاد می شود شرکت واحد تمامی رانندگان را ملزم کند شماره پلاک خودرو را هم در معرض دید مسافران قرار دهند تا به راحتی بتوان آن را دید،به دلیل اینکه آنان هنگام پیاده شدن از اتوبوس تا بخواهند قلم و کاغذشان را آماده کنند و شماره پلاک خودرو را یادداشت کنند، اتوبوس از ایستگاه خارج می شود.

علیرضا سعیدی مزده

•جلوگیری از افزایش کرایه ها: کرایه اتوبوس، تاکسی و سواری های خطی گران است و مردم مجبورند بخش درخور توجهی از درآمدشان را برای رفت وآمد به محل کارشان و کارهای ضروری اختصاص دهند. از دولت تقاضا داریم با هرگونه افزایش کرایه وسایل نقلیه عمومی در سال جاری به طور جدی مخالفت کند و اجازه ندهد شورای شهر، تصمیم های عجولانه ای بگیرد و موجب نارضایتی مردم، به ویژه مسافران را شود.

عرفان یک دانشجو

•لزوم ساماندهی و برقراری نظم: اتوبوس های شرکت واحد در پایانه فردیس، به محض اینکه از ایستگاه خارج می شوند، به هیچ وجه اجازه توقف تا ایستگاه بعدی را ندارند؛ چون رانندگان محترم این مقررات را رعایت می کنند، نظم خاصی در مسیر مزبور برقرار شده است که جای تشکر دارد. ای کاش این مقررات در پایانه های اتوبوس رانی تهران هم اجرا شود تا رانندگان قدم به قدم برای سوارکردن مسافران، ترمز نزنند!

ناصر عرب یارمحمدی

•مشکلات نوبت گیری: بیمارستان تامین اجتماعی میلاد، حضوری وقت نمی دهد و تلفنی هم به دلیل اینکه فقط یک شماره تلفن دارد، نوبت دهی تلفنی به بیماران با مشکلات فراوانی انجام می شود. بهتر نیست تعداد خطوط تلفن ها را افزایش دهند تا بیماران به راحتی وقت بگیرند؟

عرفان

•یارانه ها را یاری نیست: هر ماه یارانه ها با تاخیر بیشتری پرداخت می شود. دلیل این تاخیرها چیست؟ از مسئولان ستاد هدفمندی یارانه ها تقاضا داریم یارانه های نقدی را به موقع پرداخت کنند.