آرشیو شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۲۰
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

دو بازیگر سینما: مطلب روزنامه آفتاب یزد علیه سلحشور «جاهلانه» بود

پروانه معصومی و امیرحسین مدرس به مطلب توهین آمیز روزنامه آفتاب یزد علیه فرج الله سلحشور واکنش نشان دادند.

امیرحسین مدرس گفت: یادداشتی که در آن گفته شده محبوبیت مرحوم سلحشور دستوری است، یادداشتی مغرضانه و جاهلانه است و کسی که این یادداشت را نوشته انسانی جاهل و ناآشنا با عزت خداوند بوده است.

وی در گفت وگو با راه دانا افزود: تمامی کسانی که در تشییع مرحوم آوینی شرکت کردند، کسانی که در تشییع شهدای گمنام و شهدای غواص شرکت کردند و جمعیت عظیمی که در تشییع مرحوم سلحشور شرکت کردند، هیچ کدام با بخشنامه و دستور در این مراسم حاضر نشده بودند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه شهید آوینی و مرحوم سلحشور منتقد جدی همین رسانه ها بودند اظهار داشت: محبوبیت دستوری نیست و به دست خداوند است و مردمی هم که در این برنامه ها شرکت می کنند براساس عزتی که خداوند به بندگانش عطا کرده است در این برنامه ها شرکت می کنند.

مدرس با بیان اینکه کسی به مردم سراسر دنیا بخشنامه نکرده بود که مخاطب سریال یوسف پیامبر باشند عنوان کرد: کسانی که چنین مطلبی در روزنامه آفتاب یزد منتشر کردند، چه نیت مغرضانه ای دارند که این گونه از تسلیت گفتن مقام معظم رهبری به وحشت افتاده اند؟

پروانه معصومی نیز اذعان کرد: آفتاب یزد منتظر است ببیند رسانه های خارجی چه می گویند.

این هنرمند کشورمان در گفت وگو با آرمان کرمان تصریح کرد: چرا باید پشت سر کسی که فوت کرده چنین مطالبی منتشر کنند در حالی که این فرد کارهای بسیار خوبی در عرصه های فرهنگی و مذهبی داشته است.

وی اظهار داشت: حتی اگر سایر کارهای مرحوم سلحشور را کنار بگذاریم، فیلم «یوسف پیامبر (ع)» را در تمام جهان می شناسند؛ من یک سفر عراق با ایشان همراه بودم و دیدم که چه احترامی برای مرحوم سلحشور قائل بودند چرا که می دانستند ایشان هرکاری از دستش برآمده انجام داده و در آن سفر حرم را قرق کردند لذا ما به راحتی توانستیم حرم امام حسین(ع) را زیارت کنیم.