آرشیو شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۲۰
شهرستان ها
۷

اعتراف فرماندار قاینات به وجود برخی اشتباهات مدیریتی

فرماندار قاینات در نشست با خبرنگاران به وجود برخی اشتباهات مدیریتی در قاینات اذعان کرد.

قاین- خبرنگار کیهان: بهمن کهن ترابی بر علت تاخیر و فرسودگی بسیاری از پروژه های عمرانی و فرهنگی در قاینات گفت: اتکای دولت به درآمدهای نفتی، بودجه شهرستان قاین را هم تحت تاثیر قرار داد و اعتبارات بودجه ای سال 94 محقق نشد و علت عمده عدم تحقق وعده های داده شده و تعهدهای اعلامی محقق نشدن درآمدهای نفتی کشور بوده است.

فرماندار قاینات همچنین با اشاره به وضعیت نامطلوب صادرات و قیمت دو محصول زرشک و زعفران قاینات و ضرر و زیانی که متوجه کشاورزان و باغداران می باشد گفت: نتوانستیم برای دو محصول استراتژیک زرشک و زعفران حفاظت و حراست کامل را داشته باشیم و از برگزاری جشنواره اخیر زرشک و زعفران انتقاد داشتیم و باید گفت خروجی آن چه شد؟

کهن ترابی در موضوع علت تاخیر چندین ساله فولاد و پادگان قاینات هم گفت: بخش خصوصی به تعهدات خود عمل نکرد و اعتبار لازم تزریق نشد و زمان اعلامی شروع به کار فولاد قاینات بار دیگر به تاخیر افتاد و در موضوع پادگان نیز بسترهای پادگان و شهرستان مهیا نیست و پادگان جانمایی خوبی ندارد.

فرماندار قاینات درخصوص سایر ناکامی های حوزه مدیریتی خود در شورای آموزش و پرورش به خبرنگاران اطمینان داد هیچگونه جلسه ای را بدون حضور خبرنگاران برگزار نکند و اولویت وی در سال 95 اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان خواهد بود و تمام توان خود را در این جهت به کار خواهد گرفت.