آرشیو سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۳۵۰۷
ورزش
۱۵

جمله های کلیدی

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان شایعه حضور عبدالله ویسی در سپاهان به عنوان سرمربی را تکذیب کرد.

پیشنهاد AEK آتن برای جذب انصاری فرد/ نایب قهرمان یونان مصرانه به دنبال جذب مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس است و قصد دارد به هر نحوی شده این بازیکن را برای فصل آتی به فهرست خود اضافه کند.

باشگاه استقلال طی نامه ای از قضاوت محسن ترکی در داربی 82 شکایت کرد/ استقلالی ها مدعی هستند این دارو در داربی 82 دو پنالتی این تیم را نگرفته است.

رامین رضاییان، ملی پوش پرسپولیس از هواداران تیمش خواست با توجه به اینکه استقلالی ها در زمان فوت هادی نوروزی همراه آنها بودند، با این شکست آنها را آزرده خاطر نکنند و از کری خوانی بپرهیزند و دیگر عدد چهار را نشان ندهند.

در دیدار نهایی دومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا، محمود جعفرزاده و سعید صادقیان پور با برتری مقابل رقبای خود به مدال طلارسیدند.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، طی نامه ای از مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس در برگزاری شایسته هشتادو دومین شهرآورد پایتخت قدردانی کرد.

تیم ملی والیبال نشسته، نخستین دور تمرینات خود برای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک ریو دو ژانیرو را از امروز سه شنبه و با حضور 18 بازیکن آغاز خواهد کرد.

آنا آرژانووا، رییس فدراسیون جهانی ورزش های زیر آب (CMAS) با نامزد شدن در انتخابات ریاست اسپورت آکورد قصد دارد نخستین زنی باشد که ریاست این سازمان را بر عهده می گیرد.

مسوولان امنیتی ریو تایید کردند که خطر حملات تروریستی از سوی داعش و دیگر گروه های تروریستی در المپیک و پارالمپیک ریو 2016 وجود دارد.

بررسی اجمالی اسپانسر های پوشاک تیم های ملی فو تبا ل در آسیا نشان می دهد که تیم ملی ایران در بین 12 تیم حاضر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، قعرنشین این جدول است.

رضا یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران از امروز سه شنبه تمرینات خود را در خانه کشتی تهران آغاز خواهد کرد.