آرشیو چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۴۲
ورزش
۱۱

گوناگون

مهرداد اولادی درگذشت

مهرداد اولادی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس، استقلال و ملوان که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را نیز داشت بنابر دلایلی که هنوزازسوی مراجع ذیصلاح اعلام نشده است، درگذشت. ازسوی پزشکان علت مرگ وی ایست قلبی عنوان شده است.

تکواندو دو مدال طلاکسب کرد

هاشم حسینی وآرمین هادی پور تکواندوکاران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین به دو مدال ارزشمند طلادست یافتند. و ناهید کیانی به نشان برنزرسید.

بنگراز بازی محروم نیست

محسن بنگر، مدافع تیم پرسپولیس از بازی مقابل استقلال اهواز محروم نیست و سرخ پوشان را در دیدار روز جمعه همراهی خواهد کرد.اما طارمی وکفشگری با کارت زردی که در دربی گرفتند از بازی با استقلال اهواز محروم هستند.

رودکی مدیرتیم های ملی جودو

سرپرست فدراسیون جودو محمدرضا رودکی را به عنوان مدیر تیم های ملی و سخنگوی مسائل فنی معرفی کرد.

رشید خدابخش تاکید کرد: هیچ کس غیر از رودکی حق صحبت کردن در مورد مسائل فنی را ندارد.

مقانلو: تکواندو درالمپیک مدعی است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ما روند رو به رشدی را دنبال می کنیم تا درالمپیک بتوانیم نتیجه های خوبی را کسب کنیم. مقانلو ادامه داد: ما گام های محکم و استواری برای المپیک برداشته ایم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و درهر سه وزن مدعی کسب مدال باشیم.

عنایتی به بازی تراکتور می رسد

رضا عنایتی مهاجم تیم سیاه جامگان که نزدیک به یک ماه به دلیل آسیب دیدگی درتمرینات وبازیهای تیمش غایب بود. مشکلی برای همراهی تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برترندارد.

عزیمت ملی پوش هندبال به قطر

ملی پوش هندبال کشورمان پس از توافق با تیم هندبال لخویای قطربرای عقد قرارداد به این کشور سفر کرد. نصرتی درلیگ ایران با تیم سنگ آهن بافق به میدان رفت، اما پس از عدم پرداخت مبلغ قراردادش، راهی قطر شد.