آرشیو چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«امروز هنوز تموم نشده» می آید

پخش سری جدید «امروز هنوز تموم نشده» از نیمه اردیبهشت ماه از شبکه یک آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، این برنامه با رویکردی جدید و اضافه شدن بخش های ویژه ای به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و اجرای پدرام کریمی به نمایش درمی آید.

2 مستند در جشنواره فیلم کوتاه سما برگزیده شدند

به گزارش خبرنگار لبیک، «بن بست 204» و «تا آمدن برادرم رضا» مربوط به فاجعه منا عنوان دو مستندی است که در دومین جشنواره فیلم کوتاه سما برگزیده شدند.

بازیگر «سوپراستار» در تلویزیون

فتانه ملک محمدی که بازی در فیلم سینمایی «سوپراستار» را در کارنامه دارد، برای اولین بار با سریال «چرخ فلک» در تلویزیون ظاهر می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر در یکی از اپیزودهای این سریال بازی دارد که عزیزاله حمیدنژاد آن را کارگردانی می کند.

درام نویسان معاصر ایران؛ روی آنتن

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سری جدید برنامه «با درام نویسان معاصر ایران» از چهارم اردیبهشت ساعت 13 و 45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود که شامل تنظیم نمایشنامه ها، گفت وگو ها و هر آنچه مربوط به محتوای برنامه است، می شود.

«رادیکال هفت» از شبکه آموزش

برنامه تلویزیونی «رادیکال هفت» با موضوعات علمی آموزشی دنیای فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی پنجشنبه ساعت 20 روی آنتن شبکه آموزش می رود.

رادیو فرهنگ میزبان نوازنده مطرح گیتار

به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ، گفت وگو با رضا لمعانی نوازنده مطرح گیتار پاپ و گزارش از چگونگی برگزاری نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان بخش های مختلف برنامه موسیقی نیستان است که امروز ساعت 14 و 30 دقیقه پخش می شود.

فقه پویا در رادیو معارف

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه فقه پویا پنجشنبه ساعت 14 و 45 دقیقه پیشینه، جایگاه، ابعاد فقهی و اجتماعی اعتکاف را بررسی می کند. همچنین برنامه مولود کعبه امشب ساعت 21 و 25 دقیقه از این شبکه پخش می شود.