آرشیو چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۳
ورزش
۱۴

فوتبال در شوک مرگ اولادی

مرگ یک فوتبالیست دیگر باعث بهت و افسوس فوتبالدوستان شد.

درحالی که چند ماه پیش هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس با مرگ ناگهانی خود جامعه ورزش را عزادار کرد، دیروز از بیمارستان شهدای تجریش خبر رسید مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم های استقلال، پرسپولیس و ملوان نیز به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

روابط عمومی بیمارستان تجریش در این خصوص چنین توضیح داد: اولادی ساعت 14 و 10 دقیقه سه شنبه از طریق اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد، اما وقتی به بیمارستان رسید، فاقد علائم حیاتی بود. اولادی بلافاصله به بخش احیا منتقل شد و پزشکان حدود یک ساعت امور مربوط به احیا را روی وی انجام دادند. چندین بار اقدامات احیا انجام شد، اما در نهایت این تلاش ها نتیجه نداد.به دنبال درگذشت این بازیکن 30 ساله، جمع کثیری از اهالی ورزش و هنر با صدور پیام های تسلیت جداگانه در فضای مجازی بهت و خیرت خود را از شیندن این خبر تاسفبار نشان داده و درگذشت مهرداد اولادی را به خانواده اش تسلیت گفتند. اولادی چهارم خرداد 1364 در قائم شهر به دنیا آمد و اولین حضور رسمی در فوتبال را با تیم جوانان پرسپولیس قائم شهر تجربه کرد. او در سال 1381 به پرسپولیس تهران پیوست و در طول سه سال حضور در این تیم در43 بازی به میدان رفت و 9 گل نیز به ثمر رساند.

پس از آن اولادی با قراردادی قرضی به الشباب امارات پیوست. او در سال 1388 برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوست و دو سال در این تیم بازی کرد؛ 32 بازی و 16 گل، حاصل کار اولادی در ملوان بود. اولادی در سه سال بعد از آن به ترتیب در تیم های پرسپولیس، ملوان و نفت تهران بازی کرد و آبان 92 به استقلال پیوست و در این تیم هم بازی انجام داد، ولی نتوانست گلی به ثمر برساند. آخرین حضور مهرداد اولادی در فوتبال، به حضورش در ملوان مربوط است؛ حضوری که بسیار کمرنگ بود و اخیرا در اردوی این تیم هم کمتر حضور می یافت. مهرداد اولادی13 بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و همراه این تیم در بازی های آسیایی 2006 حضور داشت.