آرشیو چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۳
ورزش
۱۴

جایگاه ویژه

بازگشت اشکان دژاگه

اشکان دژاگه هافبک ملی پوش کشورمان که دو هفته پیش از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و دو بازی اخیر العربی در لیگ ستارگان را از دست داد در چند روز آینده به تمرینات العربی برمی گردد.

روزنامه الرایه قطر دراین باره نوشت: العربی لیگ ستارگان قطر را با کسب رده هشتم به اتمام رساند و زولا، سرمربی ایتالیایی این تیم به خاطر مصدومیت اشکان دژاگه بازیکن ایرانی و پاولینهو برزیلی در دو بازی اخیر ضربه خورد. به همین خاطر پزشکان العربی در حال معالجه مصدومان هستند و امیدوارند در دو روز آینده این دو بازیکن به تمرینات گروهی تیم برگردند.

تمجید فابرگاس از آنری

بازیکن میانی تیم فوتبال آرسنال از تیه ری آنری به عنوان بهترین هم تیمی خود در طول دوران بازیگری اش یاد کرد. سسک فابرگاس گفت: بهترین هم تیمی اش جدا از لیونل مسی، تیه ری آنری است.

این بازیکن اسپانیایی بیشتر دوران بازیگری خود را عضو تیم فوتبال آرسنال بود و در سال 2005 با آنری موفق شد قهرمان جام حذفی انگلستان شود. فابرگاس افزود: تیه ری آنری، آندرس اینیستا، ژاوی، داوید ویا و خیلی مشکل است که بخواهم از بازیکن دیگری نام ببرم. من زمانی که در آرسنال بودم خیلی از آنری یاد گرفتم. او بازیکن بسیار شگفت انگیزی بود.

محرومیت واردی

جیمی واردی ستاره لستر سیتی که در نیمه دوم رویارویی با وستهام از زمین اخراج شد از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به بد رفتاری متهم شده است.

در این دیدار که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید واردی در دقیقه 55 و به خاطر اتفاقی که از سوی داور تمارض تعبیر شد، با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. او پس از اخراج به سمت داور رفت و بر سر او فریاد کشید و به اخراجش به شدت اعتراض کرد. واردی به خاطر دریافت کارت قرمز، از بازی بعدی لسترسیتی محروم است اما به خاطر رفتارش نیز محروم خواهد شد.