آرشیو شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۶۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•جایگاه CNG را به جای دیگری انتقال دهند: ساکنان و کاسبان بلوار آیت الله کاشانی شهرستان گرگان از مسئولان ذی ربط تقاضا دارند جایگاه CNG این محل را که باعث مشکلات فراوانی شده است، به جای دیگری انتقال دهند. کاسب های این محل با پرداخت اجاره بهای سنگین می خواهند کاسبی کنند، اما وجود جایگاه و به ویژه صف های طولانی، این حق را از آنان سلب کرده است. لطفا رسیدگی شود.

عده ای از ساکنان

•ضرورت حضور ماموران نیروی انتظامی در جاده اندیشه: جمعه 27 فروردین هنگام غروب، از جاده اندیشه به تهران در حرکت بودیم. متاسفانه دو کامیون و دو سواری در حاشیه جاده توقف کرده و درگیر بودند. ضرورت دارد ماموران نیروی انتظامی برای پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی حضور داشته باشند و اجازه ندهند برخی رانندگان متخلف از خانواده ها سلب آسایش کنند.

محمد کریمی

•تفاوت قیمت گوشت مرغ: چرا مسئولان تنظیم بازار نمی توانند قیمت گوشت مرغ را در تمامی فروشگاه ها یکسان نگه دارند؟ رسیدگی به این موضوع کار دشواری نیست.

لیلااز تهران

•دو نرخی بودن قیمت نان سنگک و نان بربری با آردهای (آزاد) و (دولتی) در اصفهان و شهرهای دیگر، با گران ترشدن قیمت نان در سال گذشته و سال های قبل، اجحاف مضاعفی است به مصرف کننده بیچاره که مثلانانوایی محله شان به هر دلیلی فقط سهمیه آرد آزاد دارد و از سهمیه آرد با نرخ دولتی به هر علت صنفی که دارد یا هر تخلفی که داشته است محروم است، که هیچ ربطی به مصرف کننده و مشتری محله و دیگران ندارد و نباید هم که داشته باشد. بنابراین این روش غیرمنطقی نباید وجود داشته باشد.

•سطل زباله کجاست؟ گذرگاه ایستگاه مترو شهید حقانی سطل زباله ندارد و محل رفت وآمد به این ایستگاه که شبیه دالان است، به محل انباشت زباله تبدیل شده است. از مسئولان شهرداری منطقه سه و مترو تهران تقاضا داریم برای حفظ بهداشت محیط و رعایت حقوق مسافران در این محل سطل زباله نصب کنند.

مژگان خادملو