آرشیو شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۴
حوادث
۱۵

حمله دزدان خشن به راننده سالخورده

دو مرد که تحت پوشش مسافر، راننده سالخورده را کتک زده و با شکستن فک او خودرویش را دزدیده بودند، دستگیر و دیگر همدستشان متواری شد.

به گزارش جام جم، دهم فروردین امسال مردی سالخورده با حضور در پلیس آگاهی تهران از سه مرد به اتهام ضرب و شتم و سرقت پول و خودرویش شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح سه مرد را به فاصله زمانی کوتاه از شهرستان شهریار به مقصد ملارد سوار کردم. در میانه راه یکی از آنها پیاده شد. دیگری هم تلفن همراهش زنگ خورد و شروع به مکالمه کرد. پس از طی مسافتی مسافری که پشت سرم نشسته بود، چاقویی را به سمتم گرفت و مرا مجبور کرد، خودروی پژویم را متوقف کنم. او و دیگر مسافر خودرو کتکم زده و فکم را شکستند. بعد مسافری را که پیاده شده بود، سوار کردند. سارقان در نزدیکی تهران مرا از خودرو بیرون انداخته و با سرقت خودرو، مدارک و 500 هزار تومان پولم بسرعت محل را ترک کردند. همزمان با شکایت این مرد، پرونده ای در شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل شد و با دستور قاضی سیدمحمود محمدی،تحقیقات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در این زمینه آغاز شد. ماموران ردپای سه دزد سابقه دار را در این زمینه به دست آوردند، که دو نفر از آنها در عملیات جداگانه دستگیر شدند.