آرشیو یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۱۹۶
فرهنگ و هنر
۲۳

روی خط خبر

دیپلم افتخار جشنواره فیلم های جنایی مسکو برای «میکائیل»

سریال پلیسی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم تندیس و دیپلم افتخار هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های جنایی مسکو را دریافت کرد.

آغاز ثبت نام آثار در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران

ثبت نام آثار در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران از دیروز 4 اردیبهشت ماه آغاز شد. فیلمسازان تا تاریخ 2 مرداد برای ثبت نام در این جشنواره و تا 10 مرداد برای ارسال نسخه نهایی فیلم ها به دبیرخانه جشنواره فرصت خواهند داشت.

«لیلی نامه» در بازار موسیقی

آلبوم موسیقی «لیلی نامه» به آهنگسازی و خوانندگی داود آزاد روانه بازار موسیقی کشور شد. این آلبوم قطعه هایی به نام «بی نشان»، «کاندر غلطم»، «هوالاول هوالاخر»، «فن دیوانگی» و... را دارد.

تمدید اجرای «ننه دلاور و فرزندانش»

اجرای نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی امیر دژاکام به دلیل استقبال مخاطبان از این اثر نمایشی، تا 24 اردیبهشت ماه تمدید شد.

رد پیشنهاد بازی در فیلم کیمیایی از سوی حافظ ناظری

حافظ ناظری که از سوی مسعود کیمیایی برای بازی در یک فیلم سینمایی دعوت شده بود، اعلام کرد که مشغله هایش اجازه همکاری در این طرح را نمی دهد.

نمایش و نقد «ایستاده در غبار» در کانون فیلم سینماحقیقت

عصر امروز و در سومین برنامه از دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، از ساعت 17 فیلم سینمایی تحسین شده «ایستاده در غبار» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» به نمایش عمومی درآمده و نقد و بررسی خواهد شد.

برگزاری نشست تخصصی «عصر کتاب شعر کودک و نوجوان»

نخستین نشست تخصصی نقد و بررسی مجموعه شعرهای کودک و نوجوان ششم اردیبهشت ماه ساعت 16الی 18 در سالن امیرحسین فردی در حوزه هنری برگزار می شود.

نشست «بازاندیشی میراث فکری ما»

نشست «بازاندیشی میراث فکری ما؛ نقد دیدگاه نو معتزله به سنت ما»، یکشنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 در تالار دکتر شریعتی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در خیابان جلال آل احمد، برگزار می شود که حمیده سادات حسینی به نقد و بررسی دیدگاه «عابد جابری»، فاطمه رفیعی به نقد و بررسی دیدگاه «محمد آرگون»، مسلم طاهری به نقد و بررسی دیدگاه «نصر حامد ابوزید» و کوشا وطن خواه به نقد و بررسی دیدگاه «حسن حنفی» می پردازد.