آرشیو یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۱۹۶
ورزشی
۲۲

مستطیل سبز

آبی ها در تدارک سفر

تمرین امروز استقلال تهران لغو شد تا نفرات این تیم نفسی بکشند. برخی آبی ها هم درصدد سفر به قائمشهر به قصد دیدار با خانواده مرحوم اولادی هستند.

شانس آوردیم که سالم ماندیم

امید عالیشاه که از نفرات موفق پرسپولیس در مسابقه جنجالی این تیم با استقلال اهواز بود،گفت: در پایان مسابقه وقتی می خواستم سریع به سمت رختکن بروم و آسیبی نبینم سنگ هایی به وزن تقریبی نیم کیلو به سمت من و برخی یارانم پرت شد و واقعا شانس آوردیم که سالم ماندیم. برخورد آن سنگ ها با ما می توانست بسیار بدخیم باشد.

حریف تراکتور درپی توتی

تیم الجزیره امارات که همگروه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا است برای جبران ضعف های تهاجمی خود درصدد استخدام فرانچسکوتوتی اسطوره 39 ساله تیم آ.س.رم ایتالیا است.

تلاش امارات و خواسته عربستان

رئیس فدراسیون فوتبال امارات گفت مشغول گفت وگو با همتاهای عراقی خود است تا رای آنها را در مورد برگزاری مسابقات خانگی شان در دور مقدماتی جام جهانی 2018 در تهران بزند و خواسته عربستان در مورد انتقال این دیدارها به جایی دیگر را محقق سازد!

می خواستند ما ببازیم

محمود خوردبین سرپرست کهنه کار پرسپولیس گفت حوادث روز جمعه اهواز وی را به این باور رسانده که دست هایی در کار بوده است تا سرخ ها را در مسابقه با استقلال اهواز به سوی شکست سوق بدهند.

فکری: دومی هم کافی است

محمود فکری کاپیتان و مربی پیشین استقلال گفت حتی کسب رتبه دومی لیگ برتر هم برای حفظ ابهت این تیم کافی است.

گفته بودیم بازی نکنند

رضا حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش همزمان با بررسی مسائل روز جمعه ورزشگاه تختی اهواز در این وزارتخانه متذکر شد که نهاد متبوع وی از قبل به مسئولان فوتبال خوزستان تذکر داده بود که از برگزاری مسابقه پرسپولیس با استقلال اهواز در این استادیوم پرهیز کند.

تاج: بموقع حرف خواهم زد

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: در مورد انتخابات فدراسیون که چندبار به تعویق افتاده و وی نیز از کاندیداهای ریاست آن است، به موقع حرف خواهد زد.