آرشیو یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۲۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

اعدام هولناک یک خانواده در آمریکا

اجساد هشت عضو یک خانواده در منطقه روستایی در جنوب «اوهایو» در حالی پیدا شد که همگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

به گزارش فارس، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز،کلانتر منطقه محل حادثه گفت: اجساد هفت عضو خانواده «رودن» قبل از ساعت 8 صبح به وقت محلی در سه خانه در نزدیکی یکدیگر در جنوب غربی منطقه «پایک» پیدا شد.

«چارلز ریدر» افزود: سه کودک به سن چهار روز، 6 ماه و سه سال نیز در خانه های مذکور بدون آنکه آسیبی به آنها وارد آمده باشد، پیدا شدند.

حدود چند ساعت بعد، یک عضو دیگر خانواده در خانه ای دیگر در فاصله چند مایلی با خانه های قبلی، در حالی پیدا شد که به ضرب گلوله کشته شده بود.

مقامات پلیس، روز جمعه اعلام کردند این احتمال وجود دارد که دیگر اعضای خانواده نیز در معرض خطر باشند، به همین دلیل افسران پلیس در حال بازرسی تمامی منطقه ای که حادثه در آن رخ داده است، می باشند.

قربانیان این حادثه شامل هفت بزرگسال از جمله مادر یک نوزاد چهار روزه و یک پسر 16 ساله هستند.

ماموران پلیس می گویند ظاهرا تمامی قربانیان این حادثه که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند معدوم شده اند.

مقامات پلیس ابتدا اعلام کردند نمی توانند این احتمال را رد کنند که فرد مسلح در بین قربانیان بوده باشد اما سپس اعلام کردند بررسی های اولیه نشان می دهد که هیچ یک از هشت قربانی، خودکشی نکرده اند.

شامگاه جمعه علاوه بر این حادثه در دو تیراندازی مرتبط در ایالت جورجیا نیز پنج نفر کشته شدند.

به گزارش پرس تی وی فارسی، بازرسان پلیس اعلام کردند تیراندازی ها در خیابان های جانسون و رزمونت در محله اپلینگ با هم مرتبط هستند. در این حادثه چهار تن از قربانیان در محل تیراندازی ها جان باختند و نفر پنجم حین انتقال به بیمارستان جان سپرد.

به گفته سخنگوی پلیس، این تیراندازی ممکن است به دلیل اختلافات خانوادگی بوده باشد.