آرشیو چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۶۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•معنای رایگان را دریافتیم! لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال، فریزر، کولر، بخاری، آبگرمکن و... روی کارتن ها و بسته بندی آنها نوشته شده «نصب رایگان»، اما وقتی با نمایندگان رسمی آنان برای نصب و راه اندازی اجناس خریداری شده تماس گرفته می شود، مبلغی به عنوان ایاب وذهاب اجباری از مشتریان دریافت می کنند! جهان به پایان نرسید و معنای رایگان را دریافتیم؟!

فرخی پور از تهران

•چرا سازمان تامین اجتماعی، با متخصصان قرارداد نمی بندد؟ بسیاری از متخصصان هیچ گونه قراردادی با دفترچه های بیمه ندارند، ازاین رو بیماران مجبورند حق ویزیت پزشکان متخصص را به طور آزاد پرداخت کنند. درحالی که بیمه شدگان تامین اجتماعی هر ماه مبلغ قابل توجهی را برای اینکه بتوانند از مزایای بیمه برخوردار باشند، پرداخت می کنند. به راستی چرا سازمان تامین اجتماعی، با متخصصان قرارداد نمی بندد؟

یک مخاطب

•چرا دانشگاه انقلاب اسلامی به گلایه اهمیت نمی دهد؟ دانشجویانی که به طور متناوب و چند ترم در دانشگاه انقلاب اسلامی واقع در یافت آباد تهران تحصیل می کنند، برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل و ارائه آن به محل کار والدین، به دلیل سلیقه هایی که به تازگی اعمال می شود، دچار مشکل شده اند. از رئیس دانشگاه تقاضا داریم برای رفع مشکل ایجادشده چاره ای بیندیشد تا دانشجویان بتوانند مانند سابق و به راحتی گواهی اشتغال به تحصیل بگیرند.

از دانشجویان

•منتخبان بخوانند: من ایرانی ام پس هستم و باید به موقع رای بدهم. وظایف شرعی، دینی و هم آوایی و هم صدایی خود را هر موقع که لازم شد، باید با حضورم اعلام کنم. قطعا هرکدام از هم وطنان گرامی برای حفظ ارزش ها، مانند انتخابات گذشته در هر انتخاباتی فعالانه حاضر می شوند و رای خود را در صندوق های اخذ رای می اندازند. فقط یک سوال دارم؛ آیا کاندیدای منتخب هم به آرای مردم پاسخ مثبت خواهد داد یا فقط به وعده های دلخوش و امیدوارکننده ادامه می دهند؟!

حجت محمدی