آرشیو پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۰۰
ورزشی
۲۲

اخبار

ناکامی تیراندازان در رقابت های کاپ جهانی

در ادامه رقابت های کاپ جهانی تیراندازی که به میزبانی شانگهای در حال برگزاری است، در بخش تیمی ریکرو بانوان، ایران با ترکیب زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی و زهرا دهقان در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفت و در رده 21 قرار گرفت و از صعود به مرحله حذفی بازماند. در بخش میکس و در ریکرو، زهرا نعمتی و مجید میررحیمی در مرحله مقدماتی در رده بیست و دوم قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفی راه پیدا کند. در کامپوند و در بخش تیمی ترکیب اسماعیل عبادی، مجید قیدی و امید طاهری در رده دهم قرار گرفت. در کامپوند میکس، اسماعیل عبادی و فرشته قربانی با جایگاه هجدهم به کار خود پایان دادند. در بخش انفرادی این رقابت ها در ریکرو، زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی، زهرا دهقان و مریم محمودی به ترتیب در رده های 42، 65، 89 و 95 قرار گرفتند. در کامپوند مردان امید طاهری، اسماعیل عبادی و مجید قیدی هم عناوین 37، 50 و 48 را به خود اختصاص دادند.

اشرفی، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک شد

مسعود اشرفی با کسب 45 رای از 49 رای ممکن به عنوان دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد. علی اصغر حسن زاده و سید علیرضا حسینی نیز در این انتخابات شرکت داشتند که هر دو انصراف دادند.

اینفانتینو: اولادی بسیار زود رفت

جیانی اینفانتینو رئیس سوئیسی- ایتالیایی فیفا به مناسبت درگذشت اخیر مهرداد اولادی پیام تسلیتی برای فدراسیون فوتبال فرستاد و در گوشه ای از آن خطاب به علی کفاشیان آورد: خیلی زود بود که اولادی در 31 سالگی ما را تنها بگذارد و همه ما در فدراسیون بین المللی از شنیدن مرگ این ملی پوش ایرانی ناراحت و متاسف شدیم.

پایان همکاری «اسماعیلاگیچ» با هندبال ایران

عرفان اسماعیلاگیچ که سال گذشته هدایت تیم ملی هندبال را بر عهده گرفته بود پس از ناکامی تیم ملی در کسب سهمیه جا م جها نی و راهیابی به المپیک و در حالی که ملی پوشان ایران عملا در سال 2016 برنامه ای پیش رو ندارند، به صورت توافقی با فدراسیون ایران قطع همکاری کرد.