آرشیو پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۴۸
ورزش
۱۱

گوناگون

تیم فوتسال دانشجویان درفینال

چهارمین روزازرقابتهای فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا با برگزاری مسابقات نیمه نهایی دنبال شد که دو تیم ایران و قزاقستان به فینال راه یافتند.دراین مرحله تیم کشورمان مقابل تیم تاجیکستان قرارگرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 10 بر2 شکست دهد.

یزدانی:برای طلاکشتی خواهم گرفت

رضا یزدانی ملی پوش کشتی گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم با کسب خوش رنگ ترین مدال المپیک یعنی طلامردم را خوشحال کنم و با قدرت درالمپیک به روی تشک خواهم رفت.

سه آسمانخراش دعوت نشدند

باوئرمان آلمانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از جلسه ای با کمیته فنی فدراسیون 22 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که در میان آنها نام صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی وحامد آفاق دیده نمی شود.

تمجید از فدراسیون معلولان

معاون ورزش حر فه ای و قهرمانی وزارت ورزش پس از حضور در مجمع فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: این فدراسیون یکی ازمنظم ترین فدراسیونها درورزش کشوراست. سجادی اظها ر کرد: خوشحال هستم تا امروز ورزش معلولان موفق به کسب 88 سهمیه المپیک شده است و امیدوارم شاهد انعکاس بسیار خوب فعالیتهای ورزش جانبازان و معلولان از سوی رسانه ها باشیم.

اشرفی با 45 رای انتخاب شد

مسعود اشرفی برای یک دوره چهار ساله به عنوان دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.اشرفی با 45 رای از 49 رای ماخوذه به این عنوان انتخاب شد.

ترکیه، آخرین شانس سوریان

رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی حمید سوریان در رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه شرکت می کند.مرحله آخررقابت های گزینشی المپیک روز 17 اردیبهشت درترکیه برگزار خواهد شد.

منصوریان:خوشحالم تیم نفت اثرگذاراست

سرمربی تیم نفت گفت: پرسپولیس را به خوبی می شناسیم وازهفت هفته پیش، می دانستیم برای کسب سهمیه یا قهرمانی باید برابریک رقیب بزرگ به میدان برویم.منصوریان گفت: خوشحالم هر سال این شانس را داریم تا نفت در روند قهرمانی اثرگذارباشد. به بازیکنانم گفتم که باید در سه بازی آخر با تمام وجود بازی کنند.