آرشیو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۴۹
ورزش
۱۱

گوناگون

پیروزی شیرین شاگردان ویسی

شاگردان ویسی با برتری برابر حریف خود به رده دوم جدول صعود کردند. دریکی از بازی مهم لیگ برتر، تیم استقلال خوزستان دراهواز3 بر یک مقابل راه آهن به پیروزی دست یافت و با 51 امتیاز دررده دوم ایستاد.

بازگشت دوباره آبی پوشان

تیم استقلال با برتری مقابل سایپا به صدر جدول رسید. دریکی از دیدارهای هفته بیست وهشتم لیگ برتر، دو تیم سایپا و استقلال درورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این بازی درانتها با حساب دو بر یک به سود آبی پوشان خاتمه یافت تا این تیم مجددا به صدر جدول برگردد.گلهای استقلال را دراین بازی امید ابراهیمی وپروپیچ به ثمر رساندند و تک گل سایپا نیز توسط قلی زاده وارد دروازه رحمتی شد.

نایب قهرمانی نوجوانان کشتی

کشتی گیران نوجوان ایران درپایان رقابت های بین المللی جام فدراسیون کشتی آذربایجان، با کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز با 85 امتیازبه مقام دوم رسیدند. تیم میزبان با 86 امتیاز درجای نخست ایستاد و ترکیه نیزبا 76 امتیاز سوم شد.

دایی:صبا با تمام قوا بازی می کند

سرمربی تیم صبا گفت: برابراستقلال با تمام قوا بازی خواهیم کرد همان طور که اگر حریف ما پرسپولیس هم بود با همه وجود بازی می کردیم. علی دایی اظهارداشت: بازی با تیم هایی که درمعرض سقوط هستند سخت است اما به هدفمان در بازی با سیاه جامگان رسیدیم و امیدوارم در دو بازی آینده بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و رتبه خوبی در پایان فصل کسب کنیم.

موسوی به مدال نقره رسید

ایوب موسوی وزنه بردار دسته 85 کیلو ایران به مدال نقره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.دراین دسته اولانف ازقزاقستان به مدال طلارسید و سو یینگ از چین صاحب مدال برنز شد.

سقوط دو پله ای سرخپوشان

تیم پرسپولیس با شکست برابر نفت، صدر جدول را از دست داد.تیمهای پرسپولیس و نفت در یکی از دیدارهای هفته بیست وهشتم لیگ برتردرآزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نفت به پایان رسید.این اولین دیداری بود که پرسپولیس در لیگ پانزدهم نتوانست دروازه حریفش را باز کند و به 22 هفته شکست ناپذیری این تیم نیز پایان داده شد. پرسپولیس با این شکست 51 امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال و استقلال خوزستان به رتبه سوم سقوط کرد.