آرشیو پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۲۹
ویژه سالروز
۷

مبرا از سیاسی کاری و حاشیه سازی

دکتر محسن مصلحی (دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور)

روزنامه جام جم به عنوان روزنامه ای فراگیر و در شان یک رسانه وزین تلاش کرده بی طرفانه و بدون حاشیه سازی در حوزه سلامت کار و مسائل و مشکلات این حوزه را بدون سیاسی کاری مطرح کند. در زمینه اطلاع رسانی و شفاف سازی و همچنین کمک به حل کاستی های حوزه سلامت، روزنامه جام جم توانسته به رسالت خود در این حوزه عمل کند.

متاسفانه گاهی شاهد هستیم برخی رسانه های ما، مسائل حوزه سلامت را با نگاهی سیاسی تحلیل می کنند که این کارها نه تنها کمکی به حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم نمی کند، بلکه حتی گاهی مشکلات را هم پیچیده تر می کند، اما خوشبختانه روزنامه جام جم تلاش کرده از این فضاها به دور باشد و از این جهت، روزنامه جام جم در زمینه انتشار درست اخبار حوزه سلامت، نمره قبولی می گیرد.

در واقع، این روزنامه تلاش می کند از نگاه یک منتقد مصلح و منصف به مسائل خرد و کلان حوزه سلامت نگاه و تحلیل های این حوزه را با نگاهی به دور از سیاست زدگی مطرح کند.

بارها پیش آمده خبرنگاران این رسانه، نظر بنده را در حوزه های مختلف نظام سلامت جویا شده اند. جنس پرسش و پاسخ ها در این مصاحبه ها و جنس مطالب منتشر شده در حوزه سلامت به گونه ای بوده که بی طرفی روزنامه جام جم در حوزه بهداشت و درمان را تایید می کند.