آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۱۸
اقتصاد
۴

ویژه

رونمایی نسخه جدید بانکداری مجازی پاسارگاد

نسخه جدید بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، با طراحی و ظاهری جدید عملیاتی شد. جهت رفاه حال مشتریان گرامی، تغییراتی در طراحی و شکل ظاهری نسخه جدید بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، اعمال شده است که باعث سهولت دسترسی کاربر به منوهای مختلف و همچنین بهره مندی بهتر از خدمات آن شده است. این نسخه علاوه بر تغییر در طراحی ظاهری، امکاناتی مانند قابلیت تطبیق با اندازه های مختلف صفحه نمایش و همچنین قابلیت تطبیق با مرورگرهای مختلف را داراست.

صنعت بیمه در دوران تحریم خوب عمل کرد

مدیرعامل بیمه البرز در گردهمایی سراسری مدیران، سرپرستان مناطق و روسای شعب این شرکت، گفت: سال گذشته به دلیل تحریم های بین المللی علیه کشورمان سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه با تلاش دولتمردان غیور، فضای جدیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران گشوده شده است.

رسول تاجدار ادامه داد: در این دوران سخت، صنعت بیمه کشور با درایت مسوولان مربوطه دستاوردها و تجارب زیادی کسب کرد که از آن جمله می توان به تشکیل کلوپ «پی اند ای» و تشکیل صندوق ویژه تحریم اشاره کرد. وی تاکید کرد: با وجود شرایط سخت تحریم، خوشبختانه بیمه البرز در سال گذشته موفقیت های بزرگی به دست آورد و توانست علاوه بر دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده از سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، دوباره در لیست یکصد شرکت برتر قرار گیرد و حتی رتبه خود را ارتقا دهد. همچنین سال گذشته بیمه البرز کماکان در سطح یک توانگری مالی قرار داشت.