آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۵۲
ورزش
۱۱

گوناگون

ارم: آرزویم دستیابی به طلاست

سمیرا ارم، ملی پوش تیم تیراندازی معلولان که برای حضور بازیهای پارالمپیک آماده می شود ابراز امیدواری کرد در این رقابتها به مدال طلادست پیدا کند.

صاعقه یک دروازه بان را کشت

دروازه بان 18 ساله استرالیایی که درلیگ دسته دوم مالزی بازی می کرد براثر صاعقه زدگی درگذشت. پتروفسکی درحالی که درون دروازه تیم ملاکا یونایتد ایستاده بود دچار صاعقه زدگی شد و به کما رفت اما پس از سه هفته جان خود را ازدست داد.

آذرنیا:گسترش سخت امتیازمی دهد

سرپرست تیم گسترش فولاد گفت: امیدوارم بازی جذاب و با کیفیتی را مقابل پرسپولیس نمایش دهیم. آذرنیا گفت: وضعیت تیم گسترش بسیارخوب است، وبه فکر دوبازی باقیمانده هستیم.وی ادامه داد: گسترش فولاد دراین فصل نشان داده است که درتبریز سخت امتیازازدست می دهد. مطمئنا فوتبال زیبا وبا کیفیتی را ازهردو تیم می بینیم.

برد سوریان یعنی مدال المپیک

بهرام مشتاقی عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی معتقد است حمید سوریان در صورت موفقیت در گزینشی ترکیه، قطعا یکی ازمدال آوران کاروان ورزش ایران درالمپیک خواهد بود. آخرین مرحله رقابتهای گزینشی کشتی فرنگی برای کسب سهمیه المپیک، روز 17 اردیبهشت در استانبول برگزارمی شود.

بازگشت حنیف به تمرین استقلال

مدافع مغضوب استقلال پس ازیک هفته پرحاشیه ازدیروزدرتمرینات آبی پوشان حاضرشد. حنیف عمران زاده به نوعی اظهار پشیمانی واعلام کرد که آماده کمک به آبی پوشان است.

عشوری:ازبازی حساس برد می خواهیم

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: بازی سخت و حساسی در پیش داریم، خوشبختانه تراکتورسازی برای اولین بار توانست به مرحله بعد صعود کند و خیلی ازاین بابت خوشحالیم. عشوری گفت: الهلال 3 امتیاز را برای صعود نیاز دارد اما ما با تمام وجود تلاش می کنیم تا دربازی مقابل این تیم 3 امتیاز را بگیریم.

گلزن ر ئال پا به توپ شد

رونالدو که درچند بازی ر ئال ماد رید به علت آسیب دیدگی حاضر نبود دیروزدرتمرینات پا به توپ شد و به نظر می رسد به بازی فردا شب برابر منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.وی اظها ر کرد: به لیگ قهرمانان اروپا احساس ویژه ای دارد. بازی های منحصر به فردی است و احساسات آن نیز متفاوت است.