آرشیو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۳۵
صفحه آخر
۱۲

سال گذشته 60 هزار اسرائیلی به اردن سفر کردند!

رونق سفر صهیونیست ها به کشورهای مرتجع عربی

عادی سازی روابط برخی کشورهای مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی تا بدانجا پیش رفته که خاخام ها به همراه ده ها هزار شهرک نشین صهیونیست با لباس عربی در خیابان های اردن به راحتی تردد می کنند.

عادی سازی روابط برخی از کشورهای مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی دیگر مخفیانه و محدود به زمینه های مشخصی نیست بلکه این روابط در زمینه های مختلف دیپلماتیک، آکادمیک و حتی گردشگری گسترش یافته است.

به گزارش تسنیم، براساس آمارهای رسمی در سال گذشته، حدود 60 هزار شهرک نشین صهیونیست برای گذراندن تعطیلات به مناطق گردشگری اردن سفر کرده اند و این درحالی است که در سال جاری تعداد شهرک نشینانی که به اردن سفر خواهند کرد بسیار بیشتر برآورد می شود.

مصر و اردن تنها کشورهای عربی هستند که معاهده صلح با رژیم صهیونیستی را امضا کرده اند.روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این باره نوشته، گردشگران اسرائیلی در شهرهای اردن امنیت بیشتری دارند و از خدمات و کالای ارزانتری برخوردار هستند.به نوشته این روزنامه، رهبران تورهای مسافرتی به زبان عبری برای گردشگران توضیح می دهند.

عملیات ضدصهیونیستی

خبر دیگر اینکه منابع صهیونیستی گزارش دادند در تازه ترین عملیات مقاومت فلسطین در بخش قدیمی قدس یک شهرک نشین به شدت زخمی شد.این صهیونیست از طرف یک جوان فلسطینی هدف ضربات چاقو قرار گرفت.جوان فلسطینی پیش از بازداشت از سوی نیروهای پلیس رژیم اشغالگر از محل حادثه فرار کرد.