آرشیو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

پاسخ مرکز امور نمایشی سیما به ادعاهای غیرواقعی

مرکز امور نمایشی سیما با ارائه توضیحاتی به ادعاهای مطرح شده توسط مدیر سابق مجموعه های الف ویژه معاونت سیما پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، پیرو گفت وگوی آقای تاجبخش فنائیان مدیر پیشین مجموعه های الف ویژه معاونت سیما با خبرگزاری ها و اعلام نگرانی از وضعیت مجموعه سازی در سازمان صداوسیما، روابط عمومی مرکز امور نمایش سیما توضیحات زیر را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرده است. این روابط عمومی با اشاره به تاسیس و راه اندازی مرکز امور نمایش سیما در دوره جدید فعالیت های رسانه ملی تاکید کرد: «این مرکز مطابق با رهنمودهای ریاست محترم سازمان، همواره تلاش کرده است به کاستی های به ارث رسیده از مدیریت قبل پرداخته نشود و تمام تلاش ها معطوف به بالابردن سطح کیفی آثار نمایشی باشد، اما نکات غیرکارشناسی منتشر شده باعث ارائه توضیحات زیر شده است.

آقای فنائیان که در معاونت سابق سیما، دبیرخانه شورای نمایشی سیما و مدیریت اداره کل الف های ویژه سیما را به عهده داشتند، بخوبی می دانند مجموعه سازی و روند آن، امری دفعی و ناگهانی نیست و اثرات سیاستگذاری ها در حوزه مجموعه سازی حداقل تا چند سال پس از تغییر مدیران، گریبانگیر مدیران بعدی خواهد بود.

ایشان می توانند شهادت بدهند فرآیند زمانی تولید و تحقق یک مجموعه معمولی از طرح تا پخش، حداقل یک و نیم تا دو سال و این مساله برای مجموعه های «الف ویژه» چیزی حدود پنج تا ده سال است؛ لذا شایسته است ایشان که از افراد موثر در معاونت سیمای قبل در شکل دهی و طراحی برنامه های نمایشی بوده اند، پاسخگوی سیاستگذاری های غلط و کم کاری آن روزها باشند و بدانند که امروز، تمام مدیران و کارشناسان و هنرمندان، درگیر همان معضلاتی هستند که ایشان و برخی از همکاران شان فراهم آوردند. ما از انتشار کارنامه درخشانی که ایشان بر آن اصرار می ورزند، استقبال می کنیم.