آرشیو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۴
ورزش
۱۴

اخبار درگوشی

شنیده می شود بعضی از بازیکنان استقلال قصد نداشتند در بازی هفته آینده به سمت نیمکت تراکتورسازی و امیر قلعه نویی بروند اما پس از صحبت با هم، تصمیم گرفتند به سمت این مربی بروند و فقط با او یک سلام و علیک کنند! گویا رفتار قلعه نویی در بازی رفت و عدم توجه به آنها، باعث دلخوری این بازیکنان شده بود.

شنیده می شود علی منصوریان بشدت از شایعاتی که درباره بازی نفت و پرسپولیس ساخته اند، شاکی است. جناح مخالف کی روش در این روزها شایعه کرده اند که او و دستیارانش در آنالیز پرسپولیس به منصوریان کمک کرده اند. این مربی که با شنیدن این شایعات دلخور شده، می گوید: «روزی 9 ساعت با دستیارانم کار می کردیم. به این شایعات نباید توجه کرد.

شنیده می شود یکی از دلایل قهر اوسیانو کروز دستیار کی روش از تهران و بازگشت به پرتغال، مشکل تغذیه بوده است! در خانه ای که او را فرستاده بودند، خبری از غذا نبود و این مساله بشدت او را دلخور کرد.

شنیده می شود درخشش بیرانوند در نفت تهران باعث شده تا کم کم کارلوس کی روش به این نتیجه برسد که او را در ترکیب ثابت تیمش بگذارد.

شنیده می شود با وجود بازگشت حنیف عمران زاده به استقلال، شانس بازی او مقابل تراکتورسازی کم است. حنیف در اولین جلسه بازگشتش به تمرینات، جدا از دیگران کار انفرادی کرد.