آرشیو یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۳۷
اخبار کشور
۲

یک منبع آگاه در دبیرخانه هیئت عالی حل اختلاف خبر داد

ارجاع موضوع ابطال آراء خالقی به هیئت عالی حل اختلافات قوا

یک منبع آگاه در دبیرخانه هیئت عالی حل اختلاف قوا اعلام کرد: موضوع ابطال آراء یکی از داوطلبان انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در اصفهان هفته گذشته به این هیئت ارجاع شده است.

یک منبع آگاه در دبیرخانه هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه به فارس گفت: موضوع ابطال آراء یکی از داوطلبان انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در اصفهان هفته گذشته به این هیئت ارجاع شده است که نتایج بررسی ها ان شاءالله به زودی جهت استحضار مقام معظم رهبری مدظله العالی تقدیم خواهد شد.

در این مورد علی مطهری نیز در حاشیه نشست هم اندیشی منتخبان لیست امید سراسر کشور در مورد وضعیت رد صلاحیت شدن مینو خالقی اظهار داشت: پرونده وی به هیئت عالی حل اختلاف قوا ارجاع شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است نتیجه پیش از افتتاح مجلس دهم اعلام شود، گفت: باید ببینیم نتیجه به کجا می رسد؛ نظر هیئت حل اختلاف مشورتی است و حکم قاطع نیست.

مطهری همچنین درباره حضور خود در فراکسیون امید و اینکه آیا جزئی از این فراکسیون است یا خیر گفت: حضور و یا عدم حضور در جلسات این چنینی به معنای حضور و یا عدم حضور در فراکسیون امید نیست البته فعلاتصمیم بر این بود که در جلسه شرکت کنم.

وی درباره شرکت در هر دو فراکسیون «امید» و «فراگیر» با بیان اینکه من فراجناحی هستم و کاری به این دسته بندی های سیاسی ندارم، تصریح کرد: از آنجا که بنده در لیست امید بودم به همین دلیل اخلاق اقتضا می کرد در ابتدا به جلسه فراکسیون امید بروم، البته به دقایق پایانی جلسه فراکسیون فراگیر مجلس دهم نیز رسیدم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر اینکه آقایان لاریجانی و عارف هر دو برای ریاست مجلس خوب هستند، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تصمیمش برای کاندیداتوری برای نائب رئیس مجلس جدی است یا نه، به گفتن کلمه «احتمالا» بسنده کرد.