آرشیو یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۳۷
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس از دیروز با حضور 13 بوکسور در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.مشتزنان ایران از دیروز تا زمان اعزام به رقابت های جهانی کسب سهمیه المپیک بطور مداوم در اردو حضور خواهند داشت.تیم ملی بوکس ایران خود را برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک که 18 خرداد ماه در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد آماده می کند.

سعید ملایی جودوکار المپیکی ایران که برای ارتقای جایگاه خود در رنکینگ جهانی عازم رقابت های جودوی گرنداسلم باکو شده است در اولین مبارزه خود در این رقابت ها به مصاف ضیا نمازاف از آذربایجان رفت و در مدت زمان 4 دقیقه و 32 ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.پیش از این و در روز نخست این رقابت ها نیز علیرضا خجسته دیگر جودوکار المپیکی ایران در وزن 66- کیلوگرم با باخت مقابل حریفی از استرالیا از دور رقابت ها کنار رفت تا به این ترتیب شانس کسب چهارمین سهمیه المپیک برای ایران توسط سعید مرادی در وزن 90- کیلوگرم از بین برود.

احسان حدادی که قرار است برای برگزاری اردوی خود به آلمان برود، تا پایان مسابقاتش در المپیک به ایران باز نخواهد گشت. حدادی بین روزهای 20 تا 25 اردیبهشت راهی آلمان می شود و تا المپیک در اردوی خارج از کشور به سر خواهد برد. بدین ترتیب او تا زمان برگزاری بازی های المپیک به ایران بازنمی گردد و از همان جا راهی ریو می شود.ضمن اینکه بوخونسوف مربی وی نیز هم اکنون در روسیه است و قرار شده از همان جا به آلمان برود و کنار حدادی باشد.