آرشیو یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۳۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

سردارمنتظرالمهدی در اولین نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های کشور: تمام طرح های نیروی انتظامی با پیوست رسانه ای همراه خواهد بو د

مهمترین دغدغه های اجتماعی و امنیتی رسانه های کشورصبح دیروز در نشست هم اندیشی جمعی از مدیران رسانه ای با سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد مدیران رسانه ها نظرات و دیدگاه های خود را درباره موضوعات گوناگونی همچون گشت نامحسوس، کارآمدتر شدن پلیس 110، معضلات ترافیکی و اقدامات پلیس راهور، استفاده بهتراز ظرفیت اجتماعی و راه های تقویت تعامل با افکار عمومی، حفظ و تقویت اقتدار پلیس و ارایه طرح ها و ابتکارات جدید در حوزه خدمات پلیس بیان کردند.

دکتر سعید منتظرالمهدی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت تعامل نیروی انتظامی با رسانه ها این موضوع را مطالبه فرماندهی ناجا ذکر و تصریح کرد: طبق مصوبه ای که به همه واحدها ابلاغ شده است، تمام طرح هایی که در ناجا اجرا می شود الزاما باید دارای پیوست رسانه ای باشد.

معاون اجتماعی ناجا اجرای گشت نامحسوس را امری رایج در همه کشورها و مطابق الگوی کنترل و نظارت پلیس دانست و خاطرنشان کرد: گشت نامحسوس توسط ماموران کادرآموزش دیده وضابط قضایی پلیس و در جرایم مشهودی همچون سرقت و زورگیری، مواد مخدر، رفتارپرخطر رانندگی،مزاحمین نوامیس مردم و حوزه عفت عمومی ازجمله کشف حجاب اجرا می شود که همگی مطالبه عمومی است. سخنگوی ناجا همچنین در این جلسه برخی از مسائل و تذکراتی که مدیران رسانه ها در حوزه پلیس راهور داشتند همزمان در تماس تلفنی با سردارحسینی رئیس پلیس راهور تهران، موضوعات را منتقل و هماهنگی لازم برای حل این مشکلات صورت پذیرفت.