آرشیو یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۳۷
صفحه آخر
۱۲

حماس اسرائیل را موشک باران کرد /بازگشت رعب و وحشت به سرزمین های اشغالی

جنبش حماس به تلافی 5 روز حمله پی درپی اسرائیل به غزه دست کم 16 موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه شلیک کرد تا بنا بر اعلام رسانه های اسرائیلی، ترس و وحشت مجددا به سرزمین های اشغالی بازگردد.

به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، به دنبال تعرضات جدید دشمن صهیونیستی به نوار غزه طی پنج روز اخیر، جنبش حماس نیز 16 راکت از غزه به سمت شهرک های اسرائیلی شلیک کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با تایید این خبر نوشت: تعداد راکت هایی که حماس طی دو روز گذشته به سمت شهرک های اسرائیلی شلیک کرده است دو برابر تمام راکت هایی است که گروه های مستقل در نوار غزه از ابتدای سال جاری تاکنون شلیک کرده اند.

این رسانه صهیونیستی افزود: «این موشک ها تلفات جانی در برنداشته است اما رعب و وحشت رابه شهرک ها باز گردانده است.»

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از روز سه شنبه آغاز شده و گروه های مقاومت فلسطینی پس از چندین نوبت هشدار مواضع صهیونیستی را موشک باران می کنند. همزمان جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تلاش برای تنش آفرینی در نوار غزه هشدار داد و تاکید کرد که هرگز اجازه تجاوز جدید را نخواهیم داد.

«اسماعیل هنیه» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در این باره گفت: «ما هرگز به دنبال جنگی دیگر نیستیم اما اجازه نمی دهیم دشمن به مرزهای ما تجاوز کرده و معادلات تازه ای را در مناطق مرزی ایجاد کند.»

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی از روز سه شنبه بمباران مناطق مختلف غزه را آغاز کرده اند که در نتیجه این حملات تاکنون یک زن فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر نیز مجروح شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که نیروهایش در مرزهای غزه 12 بار مورد حملات خمپاره ای قرار گرفته اند که هدف از این حملات جلوگیری از کشف تونل های جنبش حماس از سوی نیروهای ارتش این رژیم بوده است.

بمب افکن های این رژیم اما روز گذشته هم مزارع کشاورزی در شرق خان یونس را بمباران کردند. این در حالی است که رسانه های صهیونیست مدعی شدند که مصر با هدف جلوگیری از تشدید درگیری ها در غزه پیام هایی را بین رژیم صهیونیستی و حماس مبادله کرده است.