آرشیو یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۶
حوادث
۱۵

مرد بیمار برای تامین هزینه جراحی قربانی شد

پلیس برای دستگیری دو مرد که در سرقتی مرگبار مرد بیماری را با شلیک گلوله کشته و هزینه درمانش را دزدیده بودند، از مردم کمک خواست.

به گزارش جام جم، عصر نهم اسفند سال گذشته ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با تماس مردمی از قتل مرد 57 ساله ای در غرب پایتخت باخبر شدند.

ماموران با حضور در محل جنایت مشاهده کردند مرد میانسال به نام سعید با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

ماموران در تحقیقات محلی متوجه شدند دو مرد میانسال با حمله به مقتول، قصد سرقت کیف او را داشتند که در پی مقاومت مرد 57 ساله، با شلیک گلوله او را کشته و کیفش را سرقت و فرار کرده اند.

در تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد، او برای تامین هزینه عمل جراحی از بانک وام گرفته و در حال رفتن به مرکز درمانی بوده تا مقدمات عمل جراحی را فراهم کند که در دام سارقان گرفتار شده است.

تحقیقات پلیس با دستور قاضی مجتبی حسین پور، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ادامه داشت تا این که ماموران در بازبینی دوربین های مداربسته نصب شده در اطراف محل جنایت، تصویر دزدان جنایتکار را به دست آوردند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: به خواست بازپرس پرونده تصویر متهمان بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می شود تا چنانچه مردم از هویت و مخفیگاه قاتلان خبر دارند، با شماره های 51055123 و 51055141 به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع دهند.