آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۷۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•مسئولان وزارت بهداشت جراح هستند و برای خودشان فقط تعرفه جراحی را زیاد کرده اند ولی ما اطبای داخلی با درمان 90درصد بیماران در اورژانس و مطب با تعرفه پایین کار می کنیم، درواقع وزارت بهداشت برای فکر و دانش پزشکی ارزشی قائل نیست.

دکتر رضوی

•یک خط و هزار پشت خط: بیمارستان تامین اجتماعی میلاد واقع در بزرگراه همت فقط یک خط شماره تلفن برای نوبت دهی تلفنی به بیماران دارد و حضوری هم نوبت نمی دهد. انبوه بیماران به سختی می توانند با بیمارستان تماس بگیرند. از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی داریم.

مهدیه پارسایی

•اطلاع رسانی درباره «حجامت»: چنانچه «حجامت» مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، درباره آن اطلاع رسانی کند، به خصوص به این دلیل که به گفته برخی پزشکان، فصل بهار بهترین زمان برای حجامت است.

مسعود ظفرمند

•پله برقی ساعتی در بزرگراه شهید حقانی: دو روز متوالی قبل از ساعت هفت صبح به بزرگراه شهید حقانی، مقابل خیابان نفت جنوبی رفتم و خواستم از پله برقی استفاده کنم، متاسفانه پله ها خاموش و درهای آن قفل بود. به نگهبان مربوطه مراجعه کردم و پرسیدم چرا پله برقی را روشن نمی کنید؟ گفت پیمانکار دستور داده است ساعت 7:30 صبح به بعد آن را روشن کنیم. آیا شهردار منطقه 3 از این موضوع اطلاع دارد که پله برقی این بزرگراه ساعتی کار می کند؟!

سیاوش سنجانی

•حرمت میهمانان را نگه دارند: اغلب اوقات سخنان افرادی که به عنوان کارشناس به برنامه های صداوسیما دعوت می شوند، به بهانه کمبود وقت، قطع می شود و بینندگان هم از این موضوع رنجیده خاطر می شوند. بهتر نیست کارگردانان و تهیه کنندگان صداوسیما طوری برنامه ریزی کنند تا حرمت میهمانان حفظ شود؟

فاطمه فرخی پور

•گران فروشی نان بربری: نانوایی بربری واقع در خیابان شهید مفتح، پایین تر از ورزشگاه شهید شیرودی نان را به بهانه آزادپزی دانه ای هزارو 500 تومان به فروش می رساند؛ به دلیل اینکه در این محل نانوایی دیگری وجود ندارد، ساکنان مجبورند، نان را با قیمت گران تر بخرند.

سهیل حاج صفرعلی