آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۰
ورزشی - اخبار کشور
۹
حدیث دشت عشق

به یاد شهید «سیدعلیرضا مرتضوی»

نگذارید که این پرچم با عظمت عاشورا بر زمین بیفتد

شهید «سیدعلیرضا مرتضوی» 15 اردیبهشت 1343 در تهران دیده به جهان گشود. او در 25 دی 1365 در منطقه شلمچه، عملیات کربلای (5) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت نامه شهید:

من بنده «علیرضا مرتضوی» فرزند محمد به وحدانیت و یگانگی خداوند شهادت می دهم و این وصیت نامه را در تاریخ 2/10/65 در صحت و سلامت کامل نوشته ام. در این مدت عمر چکار کرده ایم؟ چه اعمالی انجام داده ایم؟ برای کی کار کرده ایم؟ هدفمان چه بوده است؟

آیا کارهایمان مقبول خداوند بوده است؟ اگر نبوده است چی، که امام صادق (ع) می فرماید: (العالم بلاعمل کشجر بلاثمر) عالم بدون عمل مثل درخت بدون ثمر است. ای امت حزب الله شما در قبال خون شهدا مسئول هستید. سعی کنید با اعمال، رفتار و گفتارتان خون شهدا را پایمال نکنید.

پدر و مادرم، امروز ثمره زحمات شما است که من در جبهه حق علیه باطل مبارزه می کنم. مرا ببخشید که نتوانستم آنطوری که شما می خواهید باشم.

این را بگویم مادر اگر من شهید شدم به اهل محشر می گویم که این مادر و پدرم بودند که من را به این مقام رساندند. می خواهم که عاشقان هیئت ابا عبدالله الحسین(ع) را فراموش نکنید و نگذارید که این پرچم با عظمت عاشورا بر زمین بیافتد. حتی شده با دو نفر هم هست برگزار کنید.