آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۰
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد

امیدوارم برخی از خواب غفلت بیدار شوند

رئیس فدراسیون تیراندازی می گوید برخی افراد جایگاه ورزش را نشناخته اند و به آن توجه ندارند و یا اینکه خود را به خواب زده اند که امیدوارم از خواب غفلت بیدار شوند. تازه ترین صحبت های مهدی هاشمی در ادامه می آید:

ما امسال پیش بینی داشتیم که 22 میلیارد برای المپیک هزینه خواهیم داشت اما چیزی کمتر از 5 میلیارد تصویب شد که آن هم در شرایطی است که هزینه های ارزی سه برابر شده است.

بازیکنان بر روی اردو و برنامه مسابقه ها کار کردند و تلاش داشتند که با آمادگی در این رقابت ها حضور پیدا کنند تا جایگاه اولی جهان را حفظ کنند اما به این دلیل که در مسابقه ها حضور نداشتیم جایگاه اولی در جهان را از دست دادیم و باید بگویم از دست رفتن این جایگاه به این دلیل نبود که در مسابقه ها شرکت کردیم و نتوانستیم آن را حفظ کنیم بلکه تاکید می کنم به دلیل شرکت نکردن در رقابت ها بوده است.

اردو و مسابقه ها تاثیر مستقیم در موفقیت ملی پوشان در المپیک دارد اما متاسفانه با وجود اینکه تا دقیقه 90 هم پیگیری کردیم اما این اعزام انجام نشد. حتی ما اعلام کردیم با وجود اینکه 13 میلیارد بدهی داریم و 2 ماه است که ورزشکاران حقوقی دریافت نکرده اند اما حاضر هستیم دوباره پول قرض کنیم و بچه ها را به این اردو و مسابقه ها اعزام کنیم ولی متاسفانه جوابی نگرفتیم و اگر پاسخ منفی است، حداقل به ما بگویند نه اینکه بازیکنان را آماده کنیم و شب اعزام متوجه شویم.

تیراندازی جزو 8 رشته پرمدال است که می تواند سهم زیادی در افزایش سبد مدال آوری ایران داشته باشد. اما متاسفانه کم لطفی هایی را می بینیم که عمده آن را از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی می بینم. با این حال کم لطفی ها ادامه دارد و جایگاه ورزش را بسیاری نشناخته اند و به آن توجه ندارند یا اینکه خود را به خواب زده اند. با این شرایط آدمی که خود را به خواب زده است را نمی توان بیدار کرد و امیدوارم این افراد از خواب غفلت بیدار شوند.