آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۰
اخبار کشور
۱۰

اخبار کوتاه

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز پاسدار

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای فرا رسیدن سوم و چهارم و پنجم شعبان المعظم سالروز فرخنده میلادهای با سعادت خامس آل عبا، حضرت امام حسین(ع) اخ الحسین حضرت ابوالفضل(ع) و امام زین العابدین(ع) و سه روز پاسدار، جانباز و آزاده را گرامی داشته و این ایام را به تمام پاسداران جان بر کف جبهه ایثار و جانبازان سرافراز میهن اسلامی و همه آزادگان سرافراز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز پاسدار آمده است: پاسداران با صدور پیام انقلاب جریان مقاومت و بیداری اسلامی را در کشور و سطح منطقه و جهان زنده نگه داشتند.

بازدید فرمانده ارتش از منطقه دوم دریایی ولایت

به گزارش فارس، امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز در منطقه دوم دریایی ولایت حاضر شد و از یگان های این منطقه و طرح های عمرانی که توسط نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران انجام می شود بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های عمرانی و نظامی قرار گرفت.

تفاوت 100 برابری حقوق برخی مدیران دولتی با کارمندان

سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، درباره انتشار خبر حقوق چند 10 میلیونی برخی مدیران بانکی و بیمه گفت: اگر این شرکت های دولتی به بخش خصوصی واگذار شوند، منعی از بابت پرداخت حقوق های چند 10 میلیونی به مدیرانشان ندارند اما حقوق مدیران در بخش دولتی باید چارچوب داشته باشد و تفاوت 30 برابری با حقوق دیگر مدیران و 100 برابری با کارمندان نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: سال های سال است بحث نظام هماهنگ حقوقی مطرح است اما صرفا در حد حرف باقی مانده است.

استاندار خوزستان تغییر کرد

به گزارش تسنیم، استاندار خوزستان پس از انتصابات جنجالی و پرتعداد خود در سطح استان خوزستان روز گذشته جای خود را به معاون خود فرج الله خبیر داد.

عبدالحسن مقتدایی روز دوشنبه پس از درخواست بازنشستگی از وزیر کشور بالاخره توانست موافقت وی را کسب کند تا استاندار بازنشسته ساختمان استانداری خوزستان را ترک کند.

فرج الله خبیر معاون سیاسی استاندار خوزستان به عنوان سرپرست استانداری برگزیده شده تا زمانی که تکلیف گزینه استانداری خوزستان مشخص شود.