آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۳۵۲۴
اقتصاد
۵

ویژه

رضایت کامل مشترکین از عملکرد آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوب ترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات مشتریان به استناد گزارش سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195)، موفق به جلب 100 درصدی رضایت مشتریان شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت پاسخگویی مطلوب به مشتریان در کسب و کار خدمات نوین و در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از مصرف کنندگان است، نهایت تلاش خود را انجام داده و سعی می کند رضایت مشترکین خود را فراهم کند.

شرکت خدمات پس از فروش «حامی» رسما آغاز به کار کرد

شرکت خدمات پس از فروش «حامی» به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این شرکت که به طور تخصصی به ارایه خدمات پس از فروش موبایل و محصولات IT می پردازد، در تلاش برای ارایه خدماتی مطابق با استانداردهای جهانی و جذب سرمایه گذاری خارجی است.

شرکت خدمات پس از فروش «حامی» روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه، طی نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

هیات صنایع هنگ کنگ در شرکت پالایش نفت اصفهان

به دنبال توافقنامه برجام و در شرایط پسا تحریم، هیات فدراسیون صنایع کشور هنگ کنگ از شرکت پالایش نفت اصفهان، بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، این بازدید برای تقویت و تحکیم روابط و گسترش تعاملات دو کشور درخصوص همکاری اقتصادی و بانکی و آشنایی این هیات با فعالیت های شرکت پالایش نفت اصفهان صورت گرفت.

رونمایی از محصول جدید بانک سپه کارت خرید سپه

مدیر عامل بانک سپه از محصول کارت خرید سپه برای نخستین بار در نظام بانکی کشور رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در آیین رونمایی از این محصول جدید در جمع تعدادی از تولیدکنندگان داخلی گفت: این بانک در راستای تامین مالی مشتریان به عنوان یکی از مهم ترین وظایف خود، کارت خرید سپه را عرضه کرده و این کارت علاوه بر امکان تامین مالی خرید مشتریان، زمینه حصول اطمینان از مصرف صحیح تسهیلات، بهبود نقش واسطه گری بانک به ویژه برای تولیدکنندگان بزرگ در سیستم بانکی کشور را مهیا می کند.